خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جنگ صیلبی نرم، هدف راه اندازی سازمان مسیحی “CRU”

به گزارش ادیان نیوز، یکی از سازمان های مسیحی که در عرصه جذب دانشجویان به فرقه مسیحیت صهیونیستی و تبدیل آنان به مبلغ مسیحی، فعالیت های گسترده ای را در عرصه جهانی تدارک دیده، نهضت دانشجویی بین المللی مسیحیت(Campus Crusade for Christ international) بوده که هم اکنون به”CRU”  تغییر نام داده است.
این سازمان در سال ۱۹۵۱ به وسیله” بیل و وونت برایت” در دانشگاه یو سی ال ای تاسیس شده و هم اکنون “استیو داگلاس” به عنوان رئیس آن شناخته می شود.
در ابتدای کار، فعالیت سازمان در قالب ۴۰ اردوگاه در آمریکا و دو کشور دیگر بوده، ولی به مرور به بیش از ۱۰۰۰ واحد در ۱۹۱ کشور در دنیا گسترده شده اند.
ستاد مرکزی و مرکز فرماندهی آن در “اورلاندو”، فلوریدا آمریکا قرار دارد و شعبه های آن در آفریقا، جنوب شرق آسیا،‌آمریکای جنوبی، اروپا و … واقع هستند.
موسسه مذکور، ارتباط نزدیکی با سازمان مسیحی آی سی سی- که در واشنگتن دی سی مستقر است و کتابی را درباره وضعیت مسیحیان در چند کشور دیگر منتشر کرده- دارد و در ۱۹ جولای ۲۰۱۱ نام خود را به Cru( مخفف crusade) تغییر داده که به نظر می رسد اعلام جنگ صلیبی جدیدی علیه اعتقادات مسلمانان، این بار به شکل نرم است.
هدف از تشکیل این موسسه مسیحی،‌ تبلیغ و ترویج مسیحیت صهیونیستی و دعوت دانشجویان به این فرقه است. شاگرد پروری به عنوان ماموریت اصلی آن سازمان معرفی شده و بنا به اعلام سردمداران آن، راه اندازی جنبش و جریانی بین المللی برای پیشبرد برنامه ها، جزء رئوس برنامه های آنها قرار دارد.
هدف گذاری آنها بر روی قشر دانشجو به عنوان مجموعه ای فعال، پویا و آینده ساز که به عنوان صاحب منصبان آینده یک کشور شناخته می شوند، نشان از برنامه ریزی بلند مدت اردوگاه صلیبی برای تصرف مغز نخبگان و سپس تاثیر گذاری بر روی مردم عادی از طریق آنها، است.
همچون دیگر سازمان ها و مبلغان مسیحی، جامعه هدف این سازمان دانشجویان سرخورده از زندگی،‌ مضطرب و دارای مشکلات روحی روانی در نظر گرفته شده و فشارها و شرایط موقعیت دانشجویی را  نقطه قوتی برای تاثیر گذاری بر دانشجو ارزیابی می کنند.
این موسسه ترویج مسیحیت صهیونیستی، توجه و تمرکز ویژه ای بر روی مساله تبلیغ مسیحیت در ایران دارد و اخبار روزمره ایران را دنبال کرده و مطالبی نیز به نقل از محبت نیوز- بنگاه دروغ پردازی مسیحیان صهیونیست – منتشر می کند.
سازمان”CRU” ، به عنوان بنگاه تبلیغاتی هالیوود نیز عمل می کند و در سال ۱۹۸۱ تصمیم به ترجمه فیلم مسیح که توسط هالیوود ساخته شده به زبان های مختلف کرد. تا سال ۲۰۰۴ این فیلم به ۸۰۰ زبان و اکنون به بیش از ۱۰۰۰ زبان دوبله و در بیش از ۲۰۰ کشور به نمایش گذاشته شده است.
همچنین فرقه جماعت ربانی که به عنوان مجری سیاست های کلی فرقه پروتستانیسم بین الملل در ایران شناخته می شد، برنامه های دراز مدت هدفمندی بر روی دانشگاه تنظیم کرده بود و مکان اصلی شورای کلیساهای غیرقانونی جماعت ربانی روبروی درب شرقی دانشگاه تهران قرار داشت و گزارش هایی نیز مبنی بر توزیع پرسشنامه و اقلام تبلیغی در میان دانشجویان این دانشگاه منتشر شد.
گفتنی است، در میان اعضای این سازمان، نام ‌افرادی از کنگره آمریکا، کاخ سفید و برخی از کارشناسان پنتاگون نیز به چشم می خورند که نشان می دهد بر خلاف ادعاهای مسئولین آن، سازمان، وابستگی تشکیلاتی و ارتباط تنگاتنگی با دولت آمریکا دارد. 
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.