خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بحران درگیری‌های داخلی اسرائیل نویدبخش نابودی قریب‌الوقوع آن است

تجمع علمای مسلمان لبنان تأکید کرد که گسترش دامنه عملیات‌های مقاومتی و بحران درگیری‌های داخلی اسرائیل نوید نابودی قریب الوقوع این رژیم اشغالگر را می‌دهد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، تجمع علمای مسلمان لبنان در واکنش به درگیری‌های داخلی اسرائیل و حملات اخیر آن به اردوگاه جنین گفت: روز به روز بیشتر به جهانیان اطمینان داده می‌شود که رویارویی با دشمن صهیونیستی شکل‌های فزاینده‌ای به خود می‌گیرد و این رویارویی تا زمانی که رژیم صهیونیستی از بین نرود، متوقف نخواهد شد.

در بیانیه تجمع علمای مسلمانان آمده است: همه ظواهر نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی از یک بحران داخلی رنج می‌برد که به جنگ و درگیری داخلی منجر می‌شود و همزمان با آن، ضربات مقاومت نابودی این رژیم را رقم خواهد زد و یقینا این رژیم بیش از ۸۰ سال از زمان تأسیس خود دوام نخواهد آورد.

براساس این بیانیه، رویارویی قهرمانانه جوانان اردوگاه جنین که به شهادت شش نفر از آنها منجر شد، گواه این است که دشمن دیگر عامل بازدارنده‌ای در برابر جوانان فلسطینی نیست؛ بلکه ضعیف‌تر از آن است که در برابر آنها بایستد و آنها آماده‌اند با همه قوا در برابرش بایستند و تعداد بیشتری از صهیونیست‌ها را به هلاکت خواهند رساند و این رژیم را به وحشت خواهند انداخت همان طور که امروز تعداد کسانی که به فکر مهاجرت معکوس از این رژیم افتاده‌اند، بیشتر و بیشتر شده است.

تجمع علمای مسلمان افزود: ما بی صبرانه منتظر پاسخ گروه مقاومتی عرین الاسود به دشمن صهیونیستی هستیم تا دل ما را گرم و خانواده‌های شهدای جنین و دل مادرانشان را شاد کند و لبخند را بر چهره‌های ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی نقش بندد.

این تجمع از نگهبانان و معتکفان در مسجدالاقصی نیز خواست در اوج آمادگی برای هر گونه یورش جدید شهرک‌نشینان صهیونیست باشند و به نحوی با آنها مقابله کنند که به فکر تعرض دیگری نباشند و بدانند که دل‌های جهان اسلام با مدافعان قبله نخست مسلمانان و منتظر روزی است که رژیم صهیونیستی نابود شود و به اذن خداوند آن روز نزدیک است.

منبع ایکنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.