خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ورزشگاه استون ویلا، میزبان افطاری مسلمانان انگلیس

باشگاه استون ویلا اعلام کرد که ماه رمضان امسال میزبان یک مراسم افطاری عمومی در محل ورزشگاه خود خواهد بود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، باشگاه انگلیسی استون ویلا چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد در ماه مبارک رمضان یک افطار عمومی را در زمین ورزشگاه این تیم برگزار کند.

این باشگاه فعال در لیگ برتر انگلیس با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد که این مراسم را در روز ۵ آوریل (چهارشنبه ۱۶ فروردین) برگزار می‌کند.

در این بیانیه آمده است: ما خوشحالیم که میزبان روزه‌داران در روز چهارشنبه ۵ آوریل خواهیم بود. این امر باعث افزایش وفاق و همزیستی در جامعه و تبدیل غریبگی‌ها به دوست‌ها در هنگام افطار می‌شود. علاقمندان و هواداران فوتبال به زودی می‌توانند برای دریافت بلیت‌های شرکت در این مراسم ثبت‌نام کنند.

باشگاه استون ویلا برنامه‌های ویژه دیگری نیز به مناسبت ماه رمضان ترتیب خواهد داد. برگزاری مسابقات فوتبال ۵ نفره در فاصله افطار تا سحر، یکی از این برنامه‌هاست که گفته می‌شود با استقبال خوبی روبرو بوده و ثبت‌نام کنندگان زیادی داشته است.

استون ویلا چهارمین باشگاه فوتبالی خواهد بود که امسال میزبان مراسم افطار است و چلسی، کوئینز پارک رنجرز و برایتون نیز چنین اقدام مشابهی را در ورزشگاه‌های خانگی خود انجام خواهند داد.

پیش از این باشگاه فوتبال چلسی اعلام کرد که یک افطاری دسته‌جمعی در ماه مبارک رمضان امسال در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین ۱۴۰۲) در ورزشگاه «استمفورد بریج» برگزار خواهد کرد.

این باشگاه انگلیسی که در لندن واقع است در بیانیه‌ای در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که این مراسم افطار در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار می‌شود و این بزرگترین رویداد در بریتانیا در نوع خود خواهد بود.

منبع ایکنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.