خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ممنوعیت یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی تا پایان ماه رمضان

براساس تصمیمی که توسط نخست وزیر رژیم صهیونیستی اتخاذ شده است، یورش‌های روزانه شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تا پایان ماه رمضان به حالت تعلیق درمی‌آید.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رغم مخالفت ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی اسرائیل در راستای توصیه‌های امنیتی و سیاسی تصمیم گرفت تا ورود شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی را تا پایان ماه مبارک رمضان به حالت تعلیق درآورد.

بر اساس بیانیه دفتر نخست وزیری، این تصمیم بر اساس توصیه ارائه شده توسط یوآو گالانت، وزیر امنیت، هرتسی هالوی، رئیس ستاد ارتش، رونن بار رئیس شین بت، یعقوب شبتای بازرس کل پلیس اتخاذ شده است. این درحالی است که ایتمار بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل با این تصمیم مخالفت کرده و آن را اشتباهی مهلک دانست که آرامش را به ارمغان نمی آورد.

هفته گذشته، نیروهای اشغالگر اسرائیل با یورش به مسجدالاقصی، جرقه حملات موشکی به اهداف اسرائیلی از غزه، لبنان و سوریه را زدند که با حملات متقابل رژیم صهیونیستی مواجه شد.

در سال های گذشته، مقامات رژیم صهیونیستی یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی را در ده روز آخر ماه رمضان ممنوع می‌کردند اما امسال ایتمار بن گویر وزیر تندروی کابینه نتانیاهو به دنبال این بود تا در این ده روز هم یورش‌های روزانه شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی ادامه داشته باشد.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.