خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سید ابوالحسن نواب: آیت‌الله سلیمانی در راه تقریب مذاهب اسلامی، اقدامات درخوری را انجام داد

رئیس دانشگاه ادیان حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب از شهادت آیت‌الله شیخ عباسعلی سلیمانی، نماینده محترم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری که درپی سوءقصد به ایشان صورت گرفت، مایه‌ی تأسف و تأثر گردید.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در پی شهادت آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی نماینده محترم مردم شریف استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب «آیت‌الله سید ابوالحسن نواب» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

شهادت آیت‌الله شیخ عباسعلی سلیمانی، نماینده محترم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری که درپی سوءقصد به ایشان صورت گرفت، مایه‌ی تأسف و تأثر گردید. این عالم ربانی که سال‌های متمادی در استان سیستان و بلوچستان، در کسوت نمایندگی ولی‌فقیه و امام‌‌جمعه‌ی زاهدان، انجام وظیفه کرد، در راه تقریب مذاهب اسلامی، اقدامات درخوری را انجام داد و در آن دیار، از خود، چهره‌ای مقبول و موجه برجا نهاد.

اینجانب ضمن محکوم‌کردنِ این ترورِ ناجوانمردانه، از خدای متعال، برای آن فقید سعید، علوّ درجات، و برای بازماندگان، و همه‌ی آشنایان و علاقمندان ایشان، به‌ویژه مردم شریف استان سیستان و بلوچستان، صبر و اجر جمیل را آرزو می‌کنم.

سیدابوالحسن نواب
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب

منبع دانشگاه ادیان و مذاهب
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.