خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آنطونیوس حنانیا: در قرن‌های گذشته دختران پاک و زنان مسیحی را فریب دادند و حجاب را به اسم آزادی از سرشان برداشتند

متفکر مسیحی و استاد جامعه‌شناسی و روانشناسی «آنطونیوس حنانیا» در گفتگو با روزنامه الوفاق به مقوله حجاب و عفاف زنان مسیحی در طول تاریخ اروپا و مسیحیت اشاره کرد که در ادامه بخش مهمی از این گفتگو را باهم می خوانیم.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، آنطونیوس حنانیا، متفکر مسیحی و استاد جامعه‌شناسی و روانشناسی که سال‌های طولانی عمرش را در اروپا به تحقیق پرداخته است، در گفتگو با روزنامه الوفاق با اشاره به حجاب زنان مسیحی در طول تاریخ بیان کرد: «در قرن‌های گذشته دختران پاک و عفیف مسیحی را فریب دادند و حجاب را به اسم آزادی از سرشان برداشتند. سال‌ها گذشت تا امروز اروپایی‌ها فهمیدند حجاب محافظ نجابت آنها بود. تاریخ اروپا را بخوانید و از کسانی که کمی سنشان بالاتر است بپرسید که هنوز یادشان می‌آید.

در سال‌های دور اگر در اروپا زن یا مردی ناپاک بود انگشت نمای مردم می‌شد و مردم به دلیل آنکه او فردی بی‌اخلاق بود او را طرد می‌کردند، ولی امروز بلایی بر سر کشورهای اروپایی آورده‌اند که بیمارستان‌هایشان از فرزندان بدون پدر و مادر پر شده است و این نتیجه سیاست‌های استعماری صهیونیست‌هاست. به برادران و خواهران مسلمانم توصیه می کنم نگذارید لابی پنهان صهیونیستی بلایی که بر سر اروپا آوردند و جامعه ای مریض تربیت کردند بر سر جامعه شما نیز بیاورند. هر چه دنیا بی حیاتر باشد به کام صهیونیست‌هاست.»

منبع الوفاق
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.