خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

لزوم ترویج فرهنگ ازدواج آسان در خانواده‌ها

به گزارش ادیان نیوز، حجت‌الاسلام محسن قرائتی عصر امروز در جمع کارکنان پالایشگاه جم اظهار داشت: نماز اول وقت یک موهبت است و باید همواره قدر این موهبت را بدانیم.
وی با تأکید بر جایگاه امورات مذهبی، خاطرنشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم که برنامه‌های معنوی و امورات زندگی خود را به صورت کامل انجام دهیم.
قرائتی تصریح کرد: این کار مهم تنها با ذکر خدا، توجه به اقامه نماز و مطالعه امکان‌پذیر است و مومنان باید تلاش کنند دانستنی‌های خود را در مورد اهمیت نماز تقویت کنند.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور در بخش دیگری از اظهارات خود درآمد حلال و پرداخت خمس را از ضروریات زندگی  هر شخصی برشمرد و عنوان داشت: امامان (ع) و معصومین(ع) ما به این مسئله تاکید جدی داشته‌اند.
وی همچنین مسئله ازدواج جوانان و زندگی آسان نزد آنها را از دیگر مواردی دانست که همه نسبت به آن موظفند.
قرائتی ادامه داد: همه ما می‌توانیم با کوشش دوچندان زمینه ازدواج جوانان، اشتغال آنان و صمیمیت در میان مردم را دوچندان کنیم و از قهر و کینه اجتناب ورزیم.
وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ازدواج آسان توسط خانواده‌ها، بیان کرد: در دین مبین اسلام بعد از نیازهای اولیه همه انسان‌ها مانند آب، نان و اکسیژن، به ازدواج تاکید شده و خانواده‌ها باید با آسان دیدن این مسئله مهم فرزندان خود را زودتر به امر ازدواج تشویق کنند.
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.