خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دروغ پردازی نغمه شریعت پناهی با هدف خیانت به هموطنان ایرانی

به گزارش ادیان نیوز، به تازگی نغمه شریعت پناهی- همسر تشکیلاتی سعید عابدینی- مصاحبه ای را با برنامه افق صدای آمریکا انجام داده و بار دیگر اتهاماتی را متوجه جمهوری اسلامی ایران کرده است.
با توجه به اینکه طبق اقرار خود این شخص، پدر سعید آزادانه با وی ملاقات کرده؛ طرح مجدد ادعاهای دروغی مبنی بر شکنجه، شرایط سخت زندان و بیماری- که در مواردی مورد تکذیب خود سعید عابدینی نیز قرار می گیرد-، از نکات قابل توجه این مصاحبه بود.
بر خلاف ادعای وطن پرستی و ایرانی دوستی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان ضد انقلاب، در این مصاحبه بوی خیانت به کشور و هموطنان به مشام می رسید و بار دیگر مدعیان دروغین را در میدان عمل، رسوا کرد.
مجری برنامه- که سعی بسیاری در بی طرف نشان دادن خود داشت-، در بخشی از مصاحبه مدعی شد ایرانیانی که در آمریکا زندانی هستند، به علت ارتکاب جرم و تلاش برای دور زدن تحریم ها در زندان هستند.
این در حالی است که بسیاری از ایرانیان زندانی در کشور آمریکا، با طرح اتهامات واهی و بی اساس در زندان هستند و در مواردی بعد از چندین سال بازداشت، بی گناه بودن آنها برای همه به اثبات می رسد.
نتیجه غیر مستقیمی که از این گفته مجری حاصل می شد و توسط نغمه شریعت پناهی نیز تکرار شد، ادعای بی گناه بودن سعید عابدینی است.
گفتنی است، همچون مصاحبه های قبلی نغمه شریعت پناهی، در این مصاحبه مجموعا به جز بیهوده گویی و دروغ پردازی، صحبت جدیدی شنیده نشد.
سعید عابدینی کیست؟
سعید عابدینی، فرد فاسد الاخلاقی است که با راه اندازی کلیساهای خانگی و اغفال دختران و زنان جوان، متعرض آنها می شده و به جرم” اقدام علیه امنیت ملی از طریق راه اندازی کلیساهای خانگی” به هشت سال حبس تعزیری، محکوم شده است.
وی در خانواده ای متزلزل و پر مشاجره متولد، رشد و نمو یافت. از همان کودکی با مشکلات و معضلات خانوادگی و شخصیتی گوناگونی مواجه شده و در ابتدای دهه سوم زندگی خود دست به یک خودکشی نافرجام می زند و با گرویدن به فرقه مسیحیت صهیونیستی، ناسازگاری اجتماعی خود ناشی از عقده های کودکی و نوجوانی را بروز می دهد.
سعید عابدینی که عاشق زندگی در آمریکا بود، با برقراری ارتباطات مشکوک و ازدواج با خانواده ای منافق پرور، توانسته بود، اعتماد سرویس جاسوسی آمریکا (سیا) را به خود جلب کند. از این رو ماموریت راه اندازی پرورشگاه تربیت کودکان بی دین و تشکیل کلیساهای غیر قانونی خانگی بر عهده او قرار گرفت.
فساد اخلاقی به جزء جدایی ناپذیر این مجرم اخلاقی- امنیتی، تبدیل شده بود و با وجود ازدواج تشکیلاتی با نغمه شریعت پناهی، با زنی به نام” م.ز”، روابط خارج از عرف برقرار می کرد و بر خلاف اعتقادات مسیحیت، سرگرمی معمول وی نوشیدن مشروبات الکلی بود.
وی به همراه فرد پیش گفته، سفرهای زیادی به خارج از کشور داشت و این در حالی صورت می گرفت که منبع تامین هزینه های آن، به صورت آشکار معلوم نبود؛ ولی قدر متیقن آنکه از عهده خود او خارج بوده و از سازمانی با توان مالی بالا تغذیه می شده است.

تصویر سفرهای خارج از کشور سعید عابدینی به همراه” م.ز”
سعید عابدینی به هیچ اصلی از اعتقادات مسیحیت پایبند نبود و تظاهر به مسیحیت نیز برای دستیابی به دورنمای ترسیم شده در ذهن خیال پردازش بود و در این راه از ارتکاب هر گونه فسادهای ضد اخلاقی و حتی ضد انسانی، ابایی نداشت.
سودای زندگی در غرب، وی را چنان مفتون کرده بود که در قبال به دست آمدن آن، حاضر به هر گونه خیانتی به کشور خود بود و علی رغم تذکراتی که در رابطه با فعالیت های مجرمانه خود داشت،‌ دست از آن نکشید و سرانجام نیز به دلیل ارتکاب جرائم ضد امنیتی بازداشت و پس از رسیدگی قضائی به تحمل حبس محکوم شد.
واکنش خانواده سعید عابدینی نسبت به بازداشت وی
خانواده سعید عابدینی که می دانستند، وی تا زمانی که در زندان است، ارزش سوء استفاده و به دست آوردن ثروت بدون زحمت و زندگی در آمریکا را دارد، تمامی کوشش خود را برای آزاد نشدن وی به کار بسته اند.
بعد از بازداشت و محکومیت، وابستگان وی به صورت مداوم مشغول اقدامات تبلیغی و تخریبی علیه نظام هستند. نغمه شریعت پناهی- که خبرهایی از جدایی وی از سعید نیز به گوش رسیده است-،کمپین های مختلف راه اندازی کرده و از هر فرصتی برای حمله به جمهوری اسلامی ایران بهره می برد.
وی که از شوق زندانی بودن سعید عابدینی در پوست خود نمی گنجد، قرص های آرامش بخش خود را ترک کرده و هر روز اوضاع جسمی و روحی او از قبل بهتر می شود.
نغمه شریعت پناهی فارغ بال تر از زمان زندگی با سعید عابدینی، باعوامل رسانه های ضد انقلاب- خصوصا “فاکس نیوز” که به حیاط خلوت اعضای منافقین تبدیل شده است- و افرادی از کنگره آمریکا- که در خارج کردن گروهک منافقین از لیست گروه های تروریستی نقش اساسی داشته اند- ملاقات دارد.

دیدار نغمه شریعت پناهی با “ترنت فرانک” نماینده جمهوری خواه کنگره
همچنین وی مدعی شده بود که سعید عابدینی از طرف اعضای زندانی داعش در ایران به مرگ تهدید شده است؛ که این خبر با استقبال دیگر رسانه های ضد انقلاب مانند: رادیو فردا، سی ان ان و … قرار گرفت.
وی شاید اصلا فکر نمی کرد که بعد از این دروغ پراکنی، رسوایی غیر قابل جبرانی در پیش است؛ چرا که بلافاصله، این خبر توسط سعید عابدینی و یکی دیگر از زندانیان زندان رجایی شهر کرج، تکذیب شد.
این تکذیبیه، ثابت کرد، علیرغم ادعاهای دروغ وابستگانش درباره اوضاع بد او در زندان، شرایط بسیار خوبی که در هیچ زندانی در دنیا وجود ندارد، برایش فراهم شده است.
علاوه بر این، خانواده فقیر سعید عابدینی -که به لطف زندانی بودنش، کمک های مالی قابل توجهی را دریافت نموده و به سفرهای خارجی زیادی می روند-، برای تثبیت موقعیت خود در کشور آمریکا، همچنان به دروغ پردازی و شایعه پراکنی ادامه داده و از تحت فشار قرار داشتن مادر سعید عابدینی برای خروج از کشور، می گویند.

تصویر سفرهای خارج از کشور پدر و مادر سعید عابدینی
مادر سعید عابدینی که به اقرار خانواده و سایت های مسیحی، بدون داشتن هر گونه مشکلی، در ایران زندگی و به صورت هفتگی با وی دیدار می کرد، به صورت کاملا قانونی از کشور خارج شده و اگر برای فرار از بازداشت و فشار های امنیتی مجبور به خروج شده بود، منطقا باید در فرودگاه دستگیر می شد که این اتفاق رخ نداد.
وضعیت سعید عابدینی در زندان
علی رغم اینکه خانواده غرب گرای سعید عابدینی بدون هیچ گونه سندی، گاه و بیگاه از وضعیت بد وی در زندان می گویند، ولی آنچه از عکس های منتشر شده از درون زندان و شواهد و قرائن بر می آید، او بیش از حد معمول آزادی عمل دارد.

تصویری از سعید عابدینی در زندان رجایی شهر کرج
وی همچون دیگر زندانیان، از ملاقات حضوری هفتگی استفاده کرده و گزارش های تحریفی این ملاقات ها به صورت منظم، در اختیار رسانه های ضد انقلاب، قرار می گیرد.
در یکی از این آخرین ملاقات ها که نغمه شریعت پناهی در مصاحبه با صدای آمریکا به آن اذعان کرد، پدر سعید عابدینی پس از بازگشت از آمریکا با سعید عابدینی ملاقات کرده و خبر دیدار نغمه با رئیس جمهور آمریکا را به وی اعلام کرده است.
سفر پدر و مادر سعید عابدینی به آمریکا و راه اندازی جنجال های رسانه ای و سپس بازگشت پدر وی به ایران و ملاقات با این زندانی، مساله ای قابل تامل است که ذهن ها را به سمت حامل پیام بودن پدر برای پسر، هدایت می کند.
قابل ذکر است، سعید عابدینی در زندان از تلفن همراه استفاده کرده، امکانات بهداشتی و پزشکی کاملا در اختیار او قرار دارد و نامه نگاری هایی با خارج از زندان و حتی رسانه های ضد انقلاب(مثل هرانا) دارد که می توان از آن به عنوان نمونه ای بی نظیر در دنیا نام برد.
عکس العمل دولت آمریکا
مقامات دولت آمریکا در دیدارهایی که با مقامات ایرانی داشته اند، بارها تقاضای آزادی سعید عابدینی را داشته اند و حتی آزادی وی را با سرنوشت مذاکرات هسته ای رقم زده بودند،که این موضوع نشان می دهد سعید عابدینی ماموریت راهبردی را بر عهده داشته که موفق به نتیجه گیری از آن نشده است.
در اولین گفتگوی تلفنی روسای جمهور ایران و آمریکا در حاشیه اجلاس سازمان ملل، و در دیدارهای دو جانبه وزرای امور خارجه ایران و آمریکا، مسئولین آمریکایی از طرف ایرانی درخواست آزادی سعید عابدینی را مطرح کرده اند.
این تقاضاهای مداخله جویانه و غیر دیپلماتیک، در حالی صورت می گیرد که سعید عابدینی فردی ایرانی بوده و بنا به گفته خانم مرضیه افخم- سخنگوی وزارت خارجه- هیچ آمریکایی در ایران زندانی نیست.
معرفی اجمالی خانواده نا به سامان سعید عابدینی
فساد و ناهنجاری در خانواده سعید عابدینی،‌ سابقه ای طولانی دارد تا آنجا که مادر وی مشکلات فراوانی با پدرش دارد و به دلیل خیانت های مکرر همسرش، دچار افسردگی حاد و اختلالات روحی و روانی شده  و تحت نظر روان پزشک قرار دارد.
خواهر خوش گذران وی نیز، اکنون در کشور ترکیه به مطربی و خوانندگی برای رادیوهای بیگانه و ضد انقلاب مشغول است.
برادر سعید عابدینی مشکلات اخلاقی بسیاری دارد و با پول های بادآورده از غرب به خاطر زندانی بودن وی، پارتی های مختلط برگزار کرده و حتی عکس هایی ناهنجار از وی به همراه نغمه شریعت پناهی در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود.
منبع: رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.