خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ولایت فقیه از راه های مختلف قابل استدلال و اثبات است

به گزارش ادیان نیوز، حضرت آیت‌الله نوری همدانی امروز در آغاز نخستین جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، از مردم شریف ایران به خاطر پاسداشت ایام فاطمیه در نوروز قدردانی کرد.
این مرجع تقلید با اشاره به عید نوروز امسال با ایام فاطمیه، تصریح کرد: ایران اسلامی کشور امام عصر(عج) و اهل بیت(ع) است، هر زمان که ایام عید با ایام عزای اهل بیت(ع) مصادف می شود مردم مسلمان و متدین ایران به جنبه های مذهبی و عزاداری اهمیت می دهند.
حضرت آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: مردم مسلمان، ولایی و اهل بیتی ایران اسلامی، امسال نیز در ایام عید حرمت فاطمیه را پاس داشتند و در مراسم عزای شهادت حضرت زهرا(ع) شرکت کردند.
این مرجع تقلید با آرزوی سالی خوش و سرشار از موفقیت برای ملت ایران، اظهار داشت: امیدواریم خدای متعال با لطف و کرم خود آثار برکات را در این سال برای همه مسلمانان و ملت ایران فراهم کند.
حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین ادامه جلسات درس خارج فقه خود که به مبحث ولایت فقیه اختصاص دارد را پی گرفت و تاکید کرد که مساله ولایت فقیه از راه های مختلف قابل استدلال و اثبات است. 
منبع:  رسا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.