خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

انتشارات ادیان «کتاب آئین دائو» را روانه بازار نشر کرد

انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب با انتشار کتاب آئین دائو گام مهمی در مطالعه ریشه‌ها، باورها و آداب و رسوم مردم چین انجام داد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، کتاب آئین دائو به مطالعه ریشه‌ها، باورها و آداب و رسوم مردم چین، از باستان تا امروز، می‌پردازد و خواننده را با ریشه‌های دینی باستانی چینیان آشنا می‌کند. آیین دائو یکی از دو سنت دینی جمهوری رسماً خدانشناس چین است.

معنا و مفهوم پیچیده دائو، رابطه آن با جهان و انسان، مفهوم زندگی مطابق با طبیعت، اهمیت سلامت جسم و روح با رژیم‌های غذایی، فایده رژیم‌های غذایی برای رسیدن به بی‌مرگی و رهایی نهایی، بررسی مفهوم پیچیده بی‌عملی یا کاری نکردن، رسیدن به هماهنگی کامل با طبیعت، جستجوی استادان و کیمیاگران چینی برای یافتن اکسیر جوانی و جاودانگی، همه و همه به زبانی ساده در این کتاب روشنگری می‌شود.

آیین دائو / نوشته پائولا آر. هارتس / مترجمان: مهدی لک زایی و سیدسعیدرضا منتظری / به سرویراستاری علیرضا شجاعی / قم: انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب: بهار ۱۴۰۲

منبع دانشگاه ادیان و مذاهب
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.