خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نگرانی سوئد از افزایش جمعیت مسلمانان در این کشور

حزب دمکرات‌های سوئد نسبت نسبت به افزایش تعداد مسلمانان در این کشور هشدار دادند و از مردم سوئد خواست در طول بحران کنونی معروف به «بحران قرآن» مراقب باشند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حزب دمکرات‌های سوئد با انتشار فیلمی از یکی از اعضای خود نسبت به افزایش تعداد مسلمانان در سوئد هشدار دادند و از سوئدی‌های خواستند در بحران جاری معروف به «بحران قرآن» مراقب باشند.

«نیما گلمان» یکی از اعضای حزب دمکرات‌های سوئد که به عنوان یک سیاستمدار محلی در شهر مالمو شناخته شده است و به عنوان حزب دمکرات‌های سوئد در انتخابات اخیر وارد پارلمان شده است، در فیلم ویدئویی گفت: کشورهای مسلمان دمکراسی سوئد را تهدید می کنند.

گلمان گفت: بحران‌ اخیر قرآن عامل ادامه تهدیدهای جهان اسلامی نسبت به سوئد است که خواستار محدودیت آزادی بیان در سوئد هستند.

وی از مردم سوئد خواست برای دفاع از دموکراسی و آزادی بیان سوئد بایستند. تعدادی از مسلمانان مقیم در سوئد همبستگی خود را با کشورهای اسلامی که از آنجا گریختند، نشان داند. این مسئله حاکی آن از آن است که سوئد به دلیل مسلمانان از داخل و خارج تحت فشار است.

وی با ابراز نارضایتی نسبت به ایستادن مسلمانان سوئد در کنار کشورهای اسلامی گفت: امیدوارم سوئدی‌ها در آینده از مسلمانان استقبال نکنند.

نیما گلمان در پایان سخنان به این نتیجه رسیده است که سوئد شمار زیادی از مسلمانان را پذیرفته است که به تغییرات اساسی در این کشور با تاثیر از ارزش‌های اسلامی بر ارزش‌های سوئدی منجر شده است. این مسئله به دلیل سیاست‌های مهاجرتی شکست خورده است که درهای سوئد را به روی مسلمانان گشود.

منبع شبستان
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.