خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جوان مسیحی هلندی مسلمان شد / عکس

به گزارش ادیان نیوز، این جوان هلندی که مدتی است در ایران زندگی می کند بر اثر ارتباط شغلی با یک خانواده مسلمان و متدین چالوسی آشنا و با مطالعه و تحقیقات دین اسلام را برای خود انتخاب کرد. وی پس از ادای شهادت به یکتائی خداوند متعال و دلالت بر رسالت پیامبری حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله) به دین مبین اسلام تشرف یافت. این جوان با حضور در منزل امام جمعه چالوس بعد از گرایش به دین مبین اسلام با خانمی اصالتا چالوسی ازدواج کرد و نامبرده نام مبارک علی را برای خود انتخاب کرد و پس از آن با دختر همان خانواده ازدواج کرد.

در این دیدار امام جمعه چالوس گفت: امیدوارم که شما با باور و ایمان قلبی که دارید به دین اسلام گرویده باشید و نه فقط صرف ازدواج با یک زن مسلمان ایرانی باشد.

حجت الاسلام محمد مهدی راشدی نوری افزود: باورها و ایمان قلبی است که ثابت می‌کند فردی دارای اعتقادات مذهبی است.

این هلندی تازه مسلمان شده نیز با ابراز خوشحالی از گرویدن به دین مبین اسلام گفت: ازدواج با یک زن مسلمان ایرانی و تحقیق و بررسی و مطلعاتی که داشتم، دین اسلام را انتخاب نموده و عزمم را راسخ کردم که مشرف به دین اسلام گردم.
منبع : فرقه نیوز

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.