خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هدیه قرآن به ستاره فرانسوی باشگاه عربستان

ستاره فرانسوی باشگاه الاتحاد عربستان روز گذشته یک نسخه از قرآن کریم را از خبرنگار سعودی هدیه گرفت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، ابراهیم الفریان، خبرنگار عربستانی نسخه‌ای از قرآن کریم به زبان فرانسوی را به کریم بنزما ستاره فرانسوی باشگاه الاتحاد جده اهدا کرد.

الفریان در صفحه خود در پلتفرم اکس(توئیتر سابق)، ویدیویی منتشر کرد که او را در حال هدیه دادن به بنزما نشان می‌دهد، در حالی که وی با اسکورت گارد در حال رفتن بود.

روزنامه‌نگار سعودی روی این ویدئو نوشت: یک نسخه از قرآن کریم ترجمه شده به فرانسه را به او دادم.

هدیه+قرآن+به+کریم+بنزما
الفریان دو روز پیش نیز پس از بازی الاتحاد با الرائد یک ساعت رولکس به فابینیو هدیه داد.

کریم بنزما یکی از معروف‌ترین مسلمانان دنیای ورزش است. در سال‌های قبل نیز تبریک اعیاد اسلامی و تصاویر تشرف بنزما به حج با استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی مسلمان روبرو شد.

وی در شانزدهم مرداد ماه پس از پایان حضور این تیم در جام باشگاه‌های قهرمانان ملک سلمان عربستان با تشرف به شهر مکه مناسک عمره را انجام داد.

بنزما آن زمان فیلم ویدئویی را در شبکه اجتماعی اکس هنگام ادای مناسک حج عمره منتشر کرد که در آن با لباس احرام در حال طواف کعبه است و به زبان فرانسوی می گوید: تنها حقیقت.. الحمدالله.

طی ماه‌های اخیر تکرار هتک حرمت قرآن کریم در کشورهای اروپایی احساسات مسلمانان سراسر دنیا را جریحه دار کرده است و در رسانه‌ها اخبار بسیاری از واکنش‌های گوناگون مسلمانان در پاسخ به این اهانت‌ها منتشر می‌شود.

منبع ایکنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.