خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

عکس مهسا امینی و قرآن همزمان بالا رفت!

همزمان با لحظه به دست گرفتن قرآن کریم توسط رئیس جمهور در صحن سازمان ملل، گیلعاد اردان «سفیر دولت اسرائیل» با بالا گرفتن عکس مهسا امینی به دنبال اهداف خاصی در جلسه بود که نهایتاً از صحن سازمان ملل اخراج شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ردنا (ادیان نیوز)، جریان مهسا امینی در ایران و حوادث، رخدادها و اتفاقاتی که پس از آن در نقاط مختلفی از جهان پیگیری شد، بازتاب مختلفی دارد. اما در پی سفر رئیس جمهور ایران به سازمان ملل و هنگام سخنرانی وی دو اتفاق جالب توجه رخ داد.

با توجه به آغاز هفته وحدت و شعار همبستگی بین شیعه و سنی، ابراهیم رئیسی در سفر خود به نیویورک درباره قرآن کتاب مسلمانان جهان سخنرانی کرد و بیان داشت احترام به ادیان الهی باید جزو دستورکارهای بین‌المللی قرار گیرد.

وی افزود: قرآن می‌فرماید «ای بشر؛ ستم و تفرقه را نپذیر. با این رهنمود می‎توان جهانی از کرامت و عظمت ساخت. قرآن از وحدت بشر می‌گوید و اینکه همه ساکنان زمین، همچون خواهر و برادرند و از یک پدر و مادر؛ قرآن انسان را نماینده خداوند، و زن و مرد را با وجود تفاوت‌های طبیعی، مکمل یکدیگر و مساوی در محضر خداوند می‌داند؛ قرآن از حریم خانواده دفاع می‌کند و کودک را امانت خدا می‌داند وفای به عهد و پیمان، راستگویی و امانت‌داری، صداقت در مراودات و معاملات، خدمت به محرومان و مبارزه با فقر و فحشا و بی‌عدالتی… آری اینهاست محتوای قرآن شریف».

وی بیان داشت: چرا به اسم آزادی خواهی به قرآن اهانت می کنند در هنگام سخنرانی رئیسی تصویر مهسا امینی در دستان نماینده اسرائیل در سازمان ملل حواشی جدیدی را به وجود آورد که در نهایت به اخراج سفیر اسرائیل منجر شد.

گفتنی است با آغاز سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، گیلعاد اردان، سفیر اسرائیل با بالا گرفتن عکس مهسا امینی به دنبال اخلال در جلسه بود که از صحن سازمان ملل اخراج شد.

لحظه قرآن به دست گرفتن رئیسی در سازمان ملل


نماینده اسرائیل از صحن سازمان ملل اخراج شد! 

فرآوری: محمد پناه زاده
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.