خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شورای جهانی مسلمانان تخلیه اجباری فلسطینی‌ها از غزه را محکوم کردند

شورای جهانی مسلمانان که از مسلمانان در تمامی کشورهای اسلامی نمایندگی می‌کند جابه‌جایی اجباری فلسطینی‌ها از غزه را محکوم کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از “Religion Media Center”؛ شورای جهانی مسلمانان همچنین خواستار توقف فوری آمادگی گسترده اسرائیل برای حمله نظامی زمینی به غزه شد.

این شورا نسبت به فاجعه انسانی در غزه هشدار داد و تأکید کرد محاصره غزه از سوی اسرائیل و جلوگیری از ورود کمک‌های انسانی به غزه نقض آشکار تمامی قوانین انسانی و بین‌المللی است.

شورای جهانی مسلمانان از سویی هم خواستار پایان محاصره غزه از سوی اسرائیل شد و تأکید نمود تحرکات نظامی فزاینده اسرائیل برای حمله به غزه باید متوقف شود و راه‌حلی مسالمت‌آمیز برای پایان جنگ در غزه اتخاذ گردد.

باید گفت شیخ محمد بن عبدالکریم العیسی، دبیر شورای جهانی مسلمانان، که در دفتر این سازمان در عربستان سعودی مستقر است یک چهره میانه‌رو است.

از سویی هم بر اساس اعلام رسانه‌ها عربستان سعودی نسبت به محاصره غزه و جلوگیری از ارسال کمک‌های انسانی به غزه از سوی اسرائیل هشدار داده است.

منبع: سرویس انگلیسی ردنا

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.