خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پاپ فرانسیس «بحران تغییرات اقلیمی» خطر بزرگی برای بشریت است

پاپ فرانسیس، رهبر مذهبی کاتولیک های جهان، قرار است در کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد(COP) که قرار است در دوبی برگزار شود شرکت کند.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از “واتیکان نیوز”؛ کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل با حضور پاپ فرانسیس ماه دسامبر سال جاری میلادی در امارات متحده عربی برگزار می شود.

پاپ فرانسیس قبل از این اقدامات کلیسا در پاسخ به بحران ها از جمله پیامدهای منفی تغییرات اقلیمی را ناکافی خوانده بود.

رهبر مذهبی کاتولیک های جهان در بخشی از سندی که پیش از این در مورد تغییرات اقلیمی منتشر کرده بود افزود جهان در حال سقوط است و ممکن است هر لحظه به نقطه شکست برسد.

پاپ فرانسیس در مصاحبه با رسانه ایتالیایی “آرای ج” از سفرش به امارات برای شرکت در کنفرانس سازمان ملل در مورد تغییرات اقلیمی خبر داد.

پاپ در پاسخ به سوالی مبنی بر کهولت سنش و سختی سفر به دوبی برای یک پیرمرد هشتاد و هفت ساله گفت هنوز زنده است.

باید گفت تغییرات اقلیمی یکی از بحران هایی است که کشورهای مختلف دنیا در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می کنند و جامعه جهانی علی رغم برخی اقدامات هنوز نتوانسته جلو تاثیرات منفی آن را بگیرد.

پاپ فرانسیس در حالی قرار است در این کنفرانس در دوبی شرکت کند که جنگ در غزه هزاران قربانی برجای گذاشته و ده ها هزار نفر دیگر را آواره و بی خانمان کرده است.

منبع: سرویس انگلیسی ردنا

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.