خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سید ابوالحسن نواب در دیدار با رهبر صومعه کوه آتوس: همه ادیان در کنار یکدیگر برای دفاع از مظلومان فلسطین تلاش کنند

رئیس دانشگاه ادیان در دیدار با «عالیجانب آبُت گبرئیل» رهبر صومعه کوه آتوس، گفت: امروزه جنایات اسرائیل از نازی‌ها بدتر است و ما بر این باوریم که سرانجام عدالت پیروز خواهد شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در دیدار با رهبر صومعه کوه آتوس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی بیان کرد؛ حوادث غزه یک فاجعه بزرگ بشری است و همه ادیان موظف هستندکه در کنار یکدیگر برای دفاع از مظلومان فلسطین تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب با اشاره به این‌که شعار دانشگاه ادیان و مذاهب گسترش عدالت ورفع آلام بشری است ادامه داد؛ امروزه جنایات  اسرائیل از نازی‌ها بدتر است و ما بر این باوریم که سرانجام عدالت پیروز خواهد شد.

عالیجانب آبُت گبرئیل رهبر صومعه کوه آتوس نیز در این دیدار با خوش آمدگویی به رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب و هیئت همراه گفت: این اولین هیات رسمی ایرانی است که در اینجا حاضر می شود،وما این را به فال نیک می گیریم تا بتوانیم در آینده روابط خودرا باعلمای اسلام ومکتب اهل بیت روز بروز افزایش دهیم،ودر کنار یکدیگر برای گسترش عدالت محبت وبرادری تلاش کنیم.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.