خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

استاد دانشگاه الازهر: مسلمانان با جهاد مالی و زبانی از فلسطین پشتیبانی کنند و جشن برگزار نکنند

احمد کریمه استاد فقه تطبیقی دانشگاه الازهر مصر گفت: انواع مختلفی از جهاد وجود دارد که با آنها می توانیم از برادران خود در فلسطین پشتیبانی کنیم و جهاد مالی و زبانی از طریق دعا از آن جمله است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، احمد کریمه «استاد دانشگاه الازهر» در یک اظهاراتی تلویزیونی ادامه داد: یکی از اخلاقیات مصری ها این است که هنگامی که یکی از همسایگان می میرد، در همبستگی با آنها جشن و شادمانی را متوقف می کنند. همین موضوع باید در جهان عربی و اسلامی نیز اتفاق بیفتد زیرا برادران در غزه مصیبت دیده اند.

کریمه توضیح داد: باید با مال، رسیدگی به خانواده های شهدا، درمان مجروحان و تامین معاش کارگران فلسطینی با آنها همدردی کنیم و برای رساندن تصویر واقعی آنها به غرب هزینه کنیم.

استاد دانشگاه الازهر مصر از شهروندان این کشور خواست برای فلسطینی ها دعا کنند و ادامه داد: از دعا دریغ نکنید… بسیاری از مردم را عیب می کنیم به این خاطر که خیال می کنند با گفتن دعای اندوه در نماز، یک شبه همه چیز تغییر خواهد کرد در حالی که خداوند عزوجل سنت های خاص خود را در جهان دارا است.»

منبع شفقنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.