خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رهبران اجتماعی مسلمان در انگلیس بار دیگر خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند

بیش از صد تن از علما و رهبران اجتماعی مسلمان در انگلستان یک‌بار دیگر بر برقراری آتش‌بس فوری و ارسال کمک‌های حیاتی به غزه تأکید کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از رسانه های انگلیسی “شیوخ، ائمه مساجد، دانشمندان و رهبران اجتماعی مسلمان” در بریتانیا تاکید نمودند جامعه بین الملل نباید همچنان تماشاچی باشند و قتل عام فلسطینیان بی گناه را نظاره کنند.

علمای مسلمان نسبت به کشتار کودکان در غزه از سوی اسرائیل اظهار نگرانی شدید کردند.

براساس آمار اعلام شده در حملات اسرائیل به غزه در هر ده دقیقه یک کودک فلسطینی کشته می شود.

جامعه علمی مسلمان در بریتانیا تاکید کردند: غیرنظامیان در غزه نباید هدف کشتار جمعی گسترده قرار گیرند و اسرائیل می بایست به قوانین انسانی بین المللی پایبند باشد.

آنها تاکید کردند تا زمانیکه اشغال فلسطین از سوی اسرائیل از کانال دیپلماتیک و راه حل های سیاسی حل نشود، خشونت و کشتار همچنان ادامه خواهد یافت.

علمای مسلمان از ساکنان مناطق مختلف انگلستان خواستند برای استقرار صلح و عدالت در فلسطین با فلسطینی ها همراه و هم گام شوند.

این همه در حالی ست که براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در حملات هوایی و زمینی اسرائیل در غزه تاکنون بیش از یازده هزار غیرنظامی از جمله کودکان و زنان کشته شده اند.

از سویی هم دولت انگلیس نسبت به گسترش تظاهرات ها در حمایت از فلسطین در شهرهای مختلف خود از جمله در لندن نگران است.

جنگ اسرائیل علیه مردم بی گناه غزه سبب شده یهودی ستیزی در کشورهای مختلف اروپا و آمریکا به صورت بی سابقه یی  افزایش یابد.

منبع: سرویس انگلیسی ردنا

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.