خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تظاهرات ضد اسرائیلی در استرالیا/ رژیم صهیونیستی همانند نازی‌های آلمان در غزه مرتکب نسل‌کشی شده است

در تظاهرات ضد اسرائیلی که در برخی شهرهای بزرگ استرالیا برگزار شد، شرکت کنندگان رژیم صهیونیستی را به نازی‌های آلمانی مقایسه و تأکید کردند اسرائیل در غزه مرتکب نسل‌کشی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از “دیلی میل”؛ در تظاهرات ضد اسرائیلی امروز یکشنبه بیست‌و هشت آبان در شهرهای سیدنی و ملبورن، شرکت کنندگان خواستار برقراری فوروی آتش بس شدند.

در این تظاهرات که از سوی “گروه اقدام فلسطین” برگزار شده بود شرکت‌کنندگان اجساد خونین ساختگی را به نشانه قتل عام غیرنظامیان و کودکان از سوی اسرائیل در غزه با خود حمل می‌کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار پایان قتل عام اسرائیل در غزه شدند.

این گروه در فیس بوک خود نوشت به همه برای کمک به توقف نسل‌کشی اسرائیل در غزه نیاز دارد.

از سویی هم شرکت کنندگان در تظاهرات ضد اسرائیلی در ملبورن نیز کشتار غیرنظامیان در غزه توسط اسرائیل را محکوم کردند.

گروه “فلسطین آزاد ملبورن” که برگزار کننده تظاهرات بود در فیس بوک خود نوشت نزدیک به یک ماه است اسرائیل غزه را محاصره کرده و هزاران فلسطینی از زن و مرد و کودک کشته و زخمی شده‌اند.

این گروه تاکید کرد آنچه  امروز در غزه اتفاق می افتد شکل خشونت بار تر جنگ اسرائیل علیه مردم فلسطین در هفتاد و پنج سال پیش از جمله محاصره وحشیانه شانزده ساله غزه از سوی اسرائیل می‌باشد.

شرکت کنندگان در تظاهرات از سویی هم خواستار برقراری آتش بس در غزه شدند.

این تظاهرات در حالی در استرالیا برگزار شد که احتمال برقراری یک آتش بس پنج روزه بین اسرائیل و حماس وجود دارد.

رسانه آمریکایی “واشنگتن پست” نوشت آمریکا برای برقراری یک آتش بس بین اسرائیل و حماس تلاش می کند. هدف از این آتش بس آزادی زنان و کودکان به گروگان گرفته شده از سوی هر دو طرف می باشد.

استرالیا نیز همچون برخی کشورهای اروپایی شاهد برگزاری تظاهرات هایی در حمایت از مردم فلسطین بوده است. در برخی از این تظاهرات شعارهای ضد یهود سرداده شد.

منبع سرویس انگلیسی ردنا

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.