خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رهبران کلیساهای مسیحی سراسر جهان خواستار توقف جنگ در غزه شدند

حدود ۶۹ سازمان‌امدادی و رهبران کلیساهای مسیحی در سراسر جهان از نخست وزیر انگلیس درخواست کردند تا خواستار پایان دادن به جنگ در غزه شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حدود ۶۹ سازمان‌ امدادی و رهبران کلیساهای مسیحی از نخست وزیر انگلیس درخواست کردند تا خواستار پایان دادن به جنگ در غزه شود.

این گروها در بیانیه ای اعلام کردند که جنگ در غزه دیگر کافی است، زیرا خانواده‌های فلسطینی در این منطقه محو شده و در شرف نابودی کامل هستند.

آنها همچنین جنایات ناشی از نفرت علیه مسلمانان که انسجام جامعه و تلاش های بین مذهبی را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد، محکوم کردند.

در بیانیه منتشر شده در این زمینه آمده است: ما به عنوان رهبران مذهبی می نویسیم تا بگوییم جنایت بس است. ما نمی توانیم ساکت بمانیم، زیرا شاهد از بین رفتن خانواده‌ها و نسل‌ها در غزه در یک لحظه هستیم.

آنها در این بیانیه تاکید کردند که رهبران جهان نمی توانند کنار بنشینند تا غیرنظامیان فلسطینی در غزه چنین ویرانی و ترومای فاجعه باری را تجربه کنند.

رهبران کلیساها در انگلیس همچنین تصریح کردند که بدون هیچ قید و شرطی، بمباران بی امان و بی بند و بار با اثرات وحشتناک و تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه باید پایان یابد.

در این بیانیه آمده است: وقتی از بیمارستان ها، مساجد، کلیساها و مدارس آسیب دیده و ویران شدهدر جنگ غزه می‌شنویم با قلب های شکسته گریه می کنیم.

آنها همچنین ابراز تاسف و نگرانی کردند که هیچ مکان امنی، هیچ پناهی و هیچ راه فراری در غزه وجود ندارد.

همراه با رهبران کلیساها و سایر آژانس‌های امدادی، سازمان «امداد مسیحیان» از همه رهبران جهان خواست تا برای اجرای فوری آتش‌بس کامل و دائمی، اسرائیل را تحت فشار قرار دهند.

این موسسه خیریه می گوید که این تنها گزینه جدی برای جلوگیری از تلفات بیشتر غیرنظامیان و تعمیق فاجعه انسانی است.

گفتنی است، از زمان آغاز جنگ در غزه تاکنون بیش از ۱۵ هزار فلسطینی کشته شده اند.

منبع شبستان
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.