خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کشیش کلیسای ارتدوکس یونانی: مسلمانان و مسیحیان در فلسطین ذبح می‌شوند

کشیش کلیسای ارتدوکس یونانی با تأکید بر اینکه فلسطینیان به ویژه در نوار غزه درحال قتل عام هستند، خواستار توقف این کشتار شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، الیاس عواد، کشیش کلیسای ارتدوکس یونانی، در رام الله گفت: در فلسطین مجروح مسلمانان و مسیحیان درحال ذبح شدن و قتل عام هستند، به ویژه در نوار غزه و نیز کرانه باختری فلسطینیان در آن بازداشت می‌شوند.

وی از جهانیان خواست تا برای متوقف کردن جنگ در غزه اقدامی انجام دهند.

الیاس عواد تصریح کرد: ما این روزها از فلسطین مجروح می‌آییم که مردم آن سلاخی می‌شوند، به‌ویژه در نوار غزه و کرانه باختری که مردم در معرض بازداشت هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم فلسطین چه مسیحی و چه مسلمان یکی هستند. بنابراین آنچه یک مسلمان در معرض آن قرار می‌گیرد، مسیحیان هم در معرض آن هستند. همه ما در یک ردیف از فلسطین و مقدسات خود، به ویژه از شهر قدس که در معرض یهودی‌سازی است، دفاع می‌کنیم.

الیاس عود در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما از همه جهانیان می‌خواهیم که در کنار آرمان فلسطینی برای تشکیل کشور آزاد مستقل فلسطین با پایتختی قدس، بایستند.

وی افزود: صلح در خاورمیانه با تشکیل دولت فلسطین به دست می‌آید و ما به عنوان فلسطینی اولین کسانی هستیم که دست خود را به سوی صلح دراز می‌کنیم، صلحی که امنیت را برای همه مردم به ارمغان می‌آورد. جهان باید جلوی جنگ ویرانگر و کشتار کودکان و زنان بی‌گناه در غزه را بگیرد. آنچه در حال وقوع است، بسیار خطرناک است.

منبع آناتولی
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.