خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

امام جمعه اهل سنت خاش: حمله غافلگیرانه و ناجوانمردانه به نیروهای حافظ امنیت محکوم است

امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش سیستان و بلوچستان گفت: حمله غافلگیرانه و ناجوانمردانه به نیروهای حافظ امنیت و سربازان وطن که از شهرهای مختلف مهمان سیستان و بلوچستان بودند از نگاه شرعی، اسلامی، اخلاقی و انسانی محکوم است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، مولوی محمدعثمان قلندرزهی «امام جمعه اهل سنت خاش» روز جمع حمله به ستاد انتظامی راسک را محکوم کرد و افزود: ما از این حادثه متالم و اندوهگین شدیم و جامعه نیز از این موضوع نگران و دردمندند، به خانواده‌های داغدیده تسلیت گفته و ابزار همدردی می‌کنیم.

وی افزود: حمله به سربازان و نیروهای حافظ امنیت در یک ارگان که در حال تامین امنیت و آرامش برای مردم بوده کار درستی نبوده و ما با هرگونه خشونت و کشتار مخالفیم و از مسوولان تقاضا داریم امنیت را حفظ کنند، زیرا در امنیت توسعه، رحمت، آسایش و زندگی برادرانه و خیرخواهانه وجود دارد.

امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش ادامه داد: امنیت بالاترین نعمت بعد از ایمان به خدا و جهاد با مشرکان و کفار در اولویت است، کشتار مسلمانان بی‌گناه محکوم بوده و جایز نیست.

منبع ایرنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.