خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

درخواست سازمان اسلامی آمریکا از سازمان ملل برای پیگیری جنایات اسرائیل

شورای روابط آمریکایی اسلامی از سازمان ملل خواست تا درباره جنایات وحشیانه و قتل عام غیرنظامیان از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان جنگ غزه تحقیق کند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، این شورا خواستار تحقیق سازمان ملل درباره جنایات اسرائیل در غزه شد.

بر اساس گزارش دفتر حقوق بشر سازمان ملل در یکی از تازه‌ترین جنایات این رژیم، نیروهای ارتش اسرائیل دست‌کم ۱۱ مرد فلسطینی غیرمسلح را در مقابل چشم اعضای خانواده آنها در محله الرمال غزه قتل عام کردند.

اسرائیل از آغاز تجاوز به غزه تاکنون بیش از ۲۰۰۰۰ نفر را در غزه کشته است که بیشتر آنها زنان و کودکان و از جمله صدها کارگر، روزنامه نگار و پرسنل پزشکی سازمان ملل بودند .

ابراهیم هوپر، مدیر ارتباطات ملی CAIR، گفت: در حالی که دولت بایدن از همه تلاش‌ها برای پایان دادن به نسل‌کشی در غزه جلوگیری می‌کند، مردم روزانه به شیوه‌هایی قتل عام می‌شوند که بازتابی از تاریک‌ترین دوره‌های تاریخ بشر است.

در اوایل این هفته، CAIR دیگر جنایت‌های جنگی اسرائیل از جمله قتل جمعی از اعضای خانواده یک پدربزرگ فلسطینی در مقابل چشمان او، تخریب خانه‌های کرانه باختری توسط نیروهای اسرائیلی، کشتار و شکنجه‌ اسرای فلسطینی و… را محکوم کرد.

همچنین در این هفته، CAIR حملات مرگبار اسرائیل به زایشگاه غزه و سایر تأسیسات پزشکی، کشته شدن بیش از ۱۰۰ نفر در یک اردوگاه پناهندگان و کشتن دو مسیحی را که به دنبال سرپناهی در یک کلیسای محاصره شده بودند، محکوم کرد.

CAIR اخیراً از دولت بایدن خواسته است تا به گزارش‌هایی مبنی بر قتل عام زنان، کودکان و نوزادانانی که به مدرسه‌ای در غزه پناه برده بودند رسیدگی کنند.

این سازمان اسلامی همچنین حمله اسرائیل به بیمارستانی در غزه را محکوم کرد و گفت که دولت بایدن فعالانه در پاکسازی قومی و نسل کشی مردم فلسطین توسط اسرائیل مشارکت دارد.

CAIR همچنین از دولت بایدن خواسته است تا به گزارش‌هایی مبنی بر تأمین فسفر سفید مورد استفاده در حملات به مناطق غیرنظامی رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا پاسخ دهد.

رهبران افراطی رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که هیچ غیرنظامی بی‌گناهی در غزه وجود ندارد و قطع آب، برق و سایر نیازهای اولیه به دلیل اینکه فلسطینی‌ها انسان نیستند، موجه است.

CAIR اعلام کرد که گزارش جدید سازمان Heritage for Peace که جزئیات تخریب مستمر اماکن فرهنگی فلسطین توسط اسرائیل را نشان می‌دهد، تمایل این رژیم به از بین بردن کامل موجودیت و هویت فلسطین را نشان می‌دهد.

منبع ایکنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.