خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

راه‌اندازی پلتفرم آموزش مجازی قرآن کریم در عراق

مجمع علمی قرآن کریم در عراق از راه‌اندازی یک پلتفرم قرآنی برای آموزش مجازی خبر داد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، مؤسسه قرآن کریم ذی قار به نمایندگی از مجمع علمی قرآن کریم وابسته به آستان مقدس حضرت عباس (ع) به نمایندگی از مؤسسه قرآن کریم ذی قار، پلتفرم آموزشی قرآنی خود را در سامانه آموزشی السراج راه‌اندازی کرد.

سید بلاسم الشمری، معاون اداری رئیس این مجمع در سخنانی پیرامون این موضوع گفت: با توجه به وضعیت پیشرفت فنی و همگام با تحولات کیفی در زمینه‌های آموزشی و یادگیری و کاهش مشکلات و سختی‌های کسانی که در زمینه آموزش حضوری دارند، این مجمع از طریق مؤسسه قرآن کریم ذی قار، ابتکار استفاده از فناوری‌های جدید را در جهت خدمت به دوستداران آموزش قرآن دنبال کرده و یک پلتفرم آموزشی را در این زمینه راه‌اندازی کرده است. ضمن اینکه این یک حرکت نو بوده و ما در آن پیشگام هستیم.

وی افزود: پیگیری پیشرفت‌های فنی و قرار دادن ابزار آن در خدمت کار قرآنی، هدفی است که آن را دنبال می‌کنیم.

سید علی البیاتی، مدیر مجمع قرآنی نیز به نوبه خود گفت: این پلتفرم با هدف تهیه محتوای آموزشی قرآنی با بالاترین سطح کیفی انجام می‌شود، به طوری که قادر به ایجاد محتوای قرآنی برای کسانی باشد که خواستار آموزش قرآن هستند و به آن‌ها کمک کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند.

البیاتی در پایان گفت: این پلتفرم بر روی سیستم‌های ویندوز، اندروید و آی او اس در دسترس خواهد بود و توسط مرکز فناوری اطلاعات الکفیل وابسته به دانشگاه الکفیل تهیه شده است.

منبع ایکنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.