خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اتحادیه اروپا و فرانسه انفجار تروریستی کرمان را با «شدیدترین لحن» محکوم کردند

در بیانیه اتحادیه اروپا و وزارت امور خارجه فرانسه به شدیدترین لحن ممکن عملیات خونین و دلخراش بمب‌گذاری در شهر کرمان را محکوم و همبستگی خود با مردم ایران را محکوم کردند.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اتحادیه اروپا با شدیدترین لحن بمب‌گذاری در شهر کرمان در ایران را محکوم و همبستگی خود را با مردم ایران ابراز می‌کند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «این اقدام تروریستی باعث مرگ و زخمی شدن شوک‌آور غیرنظامیان شده است، دل‌های ما اکنون با قربانیان و خانواده‌های آنها است، مرتکبان بایستی پاسخگو شوند».

وزارت امور خارجه فرانسه نیز با انتشار بیانیه‌ای حملات تروریستی در چهارمین سالگرد حاج قاسم سلیمانی در کرمان را به شدت محکوم کرد.

گفتنی است، دیروز همزمان با چهارمین مراسم سالگرد کشته شدن حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران ایران در استان کرمان، دو انفجار رخ داد که در نتیجه آن ۹۵ نفر جان باخته و ۲۱۱ تن دیگر زخمی شدند.

منبع آناتولی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.