خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

با تور مجازی مناسک حج و عمره در عربستان را بجای آورید!

وزارت امور اسلامی، دعوت و ارشاد عربستان سعودی در حاشیه نمایشگاه خدمات حج و عمره، امکان انجام یک تور مجازی از مناسک حج و عمره را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، وزارت امور اسلامی، دعوت و ارشاد عربستان سعودی در حاشیه سومین دوره همایش و نمایشگاه خدمات حج و عمره ۲۰۲۴ امکان انجام یک تور مجازی از مناسک حج و عمره را برای بازدیدکنندگان فراهم ساخته است.

این تور مجازی با استفاده از فناوری واقعیت مجازی سه بعدی و چند زبانه، مناسک حج و عمره مفرد را به بازدیدکنندگان آموزش می‌دهد.

در این تور مجازی بازدیدکنندگان با استفاده از فناوری واقعیت مجازی از مسجدالحرام و اماکن مقدس در منی، عرفات و مزدلفه بازدید و انجام مناسک حج و عمره مفرده را تجربه می‌کنند و با دشواری‌ها و مسائلی مواجه می‌شوند که ممکن است زائران بیت الله الحرام آن را تجربه کنند.

علاوه بر این بازدیدکنندگان می‌توانند پرسش‌های احتمالی خود درباره مناسک حج و عمره و همچنین دیگر مسائل شرعی و دینی را نیز مطرح کرده و پاسخ بگیرند.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه از تلاش‌های انجام شده به منظور استفاده از فناوری‌های روز در راستای خدمات‌رسانی به زائران، تقدیر و تشکر کردند.

منبع ایکنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.