خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اسقف اعظم کانتربری: انتقال پناهجویان به رواندا خلاف امر خداوند و غیرانسانی است

اسقف اعظم کانتربری بریتانیا معتقد است طرح دولت در انتقال پناهجویان به رواندا خلاف فرموده خداوند و در تضاد با ارزش های انسانی ست.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از “Religion Media Center” جاستین ولبی «اسقف اعظم کانتربری» خطاب به دیوان عالی بریتانیا گفت: خداوند به تمام انسان ها دستور داده مراقب همنوعان بی پناه و غریبه خود باشند و طرح انتقال پناهجویان به رواندا این واقعیت که تمام انسان ها از جمله پناهجویان از ارزش بالایی برخوردارند را نقض می کند.

وی در عین حال دولت بریتانیا را به برون سپاری وظایف اخلاقی و قانونی خود متهم کرد.

باید گفت دولت بریتانیا با اجرای طرح انتقال پناهجویان به رواندا که کشور امنی محسوب می شود قصد دارد روند ورود غیرقانونی پناهجویان به این کشور از طریق قایق(دریا) را متوقف کند.

جاستین ولبی در عین حال تاکید کرد: طرح انتقال پناهجویان به رواندا به “آبرو و وحدت ملی بریتانیا و پناهجویانی که به محافظت نیاز دارند” آسیب می زند.

اسقف اعظم کانتربری گفت: “می توانیم اقدامی بهتر از طرح انتقال پناهجویان روی دست بگیریم.”

اظهارات جاستین ولبی در حالی مطرح می شود که طرح انتقال پناهجویان به رواندا با دویست و شش رأی موافق در برابر هشتاد و چهار رأی مخالف قرار است برای اصلاح به مرحله بعد در دیوان عالی بریتانیا ارسال گردد.

منبع: سرویس انگلیسی ردنا

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.