خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حجت‌الاسلام فخرآذر: انقلاب اسلامی روح تازه‌ای در حرکت‌های آزادی‌خواهی و عدالت طلبی در جهان ایجاد کرد

مدیرکل ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب بیان کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند مردم ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) روح تازه‌ای در حرکت‌های آزادی‌خواهی و عدالت طلبی در جهان ایجاد کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حجت‌الاسلام جعفر فخرآذر با تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سال‌روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از آغاز جشن‌های دهه مبارک فجر در دانشگاه ادیان و مذاهب خبرداد.

مدیرکل ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب در گفت‌وگویی اظهار داشت: پیروزی انقلاب شکوهمند مردم ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) روح تازه‌ای در حرکت‌های آزادی‌خواهی و عدالت طلبی در جهان ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به مردم اعتماد و اعتقاد داشت و هیچ چیزی به غیر از رضای الهی و عظمت اسلام و عزت مسلمین در نظر ایشان ارزشی نداشت گفت: مردم ایران اسلامی خوب می‌دانند که دشمنان سعی دارند با تکیه بر بنگاه‌های دروغ پراکنی خود پیشرفت و تاثیرگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان را کم رنگ نشان داده و حکومت دینی را تضعیف نمایند.

فخرآذر خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر فرصت بسیار خوبی است که مردم با مرور خاطرات گذشته و مقایسه خدمات انقلاب با قبل از انقلاب بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به جهانیان نشان داده و با حضور حماسی خود در جشن‌های ویژه روزهای تاریخی پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه القای جدایی مردم از نظام اسلامی را خنثی کنند.

مدیرکل ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب بیان کرد: دانشگاه ادیان و مذاهب که خود یکی از ثمرات با برکت انقلاب اسلامی ایران است همزمان با سال‌روز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و در راستای زنده نگه داشتن آرمان‌های امام و انقلاب برنامه‌های متنوع علمی- فرهنگی متناسب با این ایام را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: برگزاری نشست‌های علمی-فرهنگی برای تبیین اهداف و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی،تجدید میثاق و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،تجلیل از دانشگاهیان فجرآفرین،مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب،گلباران بیت تاریخی امام خمینی(ره) در شهر مقدس قم، مسابقات ورزشی بین تیم‌های منتخب دانشگاهی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، شعر خوانی و سرود خوانی، آذین بندی و نصب بنر و پلاکاردهای ویژه دهه مبارک فجر، نورافشانی و پخش گل و شیرینی و شرکت در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن از اهم برنامه‌هایی است که در طول این ایام در دانشگاه ادیان و مذاهب با حضور و مشارکت اساتید،دانشجویان و کارکنان دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار خواهد شد.

منبع دانشگاه ادیان و مذاهب
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.