خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نماینده جامعه زرتشتیان: انقلاب اسلامی هویت ایرانی را بیدار کرد

نماینده جامعه زرتشتیان اصفهان «موبد بهزاد نیک دین» در جمعی دیگر از رهبران فکری ادیان و اقلیت های مذهبی در ایران عنوان کرد: سال ۱۳۵۷ یک دگرگونی که نام دیگرش انقلاب است شکل گرفت تا هویت ایرانی را بیدار کند.

به گزارش سرویس اجتماعی ردنا (ادیان نیوز)، موبد بهزاد نیک دین نماینده جامعه زرتشتیان در اصفهان نیز در این دیدار گفت: نخست درود می‌فرستم به ارواح همه ادیان الهی که تنها هدف خداشناسی را دنبال می‌کردند و جوهره همه آموزه‌های آنان در اندیشه نیک، گفتار نیک و کردار نیک خلاصه می‌شد.

وی ادامه داد: از همه زنده‌یادان، شاهدان و شهیدان مان یاد می‌کنیم که از عزیزترین دارایی خود گذشتند و برای سرافرازی ایران بزرگ، جانفشانی کردند.

نیک دین بیان کرد: سال ۱۳۵۷ یک دگرگونی که نام دیگرش انقلاب است شکل گرفت تا هویت ایرانی را بیدار کند.

وی خاطرنشان کرد: ما زرتشتیان این سرزمین اهورایی را خانه خود می‌دانیم و به نقطه دیگری از جغرافیای جهان نازشی نداریم.

وی متذکر شد: همواره به جوانان هشدار می‌دهم که تصور نکنید بیگانگان دلسوز ما هستند آنها برای منافع و اهداف خود ما را بازی می‌دهند.

نیک دین گفت: آرزومندم سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی بیشتر و جایگاه واقعی ایرانی مشخص شود و قدردان زحمات و تلاش‌های مسئولینی هستم که برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

منبع فارس
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.