خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

راه‌اندازی اولین انجمن هنری آنلاین ویژه زنان مسلمان در آسیای جنوبی

سرپرست «گروه هنرمندان مساوات» از راه‌اندازی اولین انجمن هنری آنلاین برای زنان مسلمان در جنوب و جنوب شرقی آسیا خبر داد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، «عفی نور»، سرپرست «گروه هنرمندان مساوات» از راه‌اندازی اولین انجمن هنری آنلاین برای زنان مسلمان در جنوب و جنوب شرقی آسیا خبر داد.

نور در این باره گفت: هنر این توانایی را دارد که به ما کمک کند تا ارزش‌های جهانی برابری، عدالت و صلح را فراتر ببریم و به همه جهان انتقال دهیم.

وی افزود: این مجموعه برای هنرمندان جوان بین ۲۲ تا ۳۰ سال است که با زمینه‌های اسلامی بزرگ شده‌اند و متعهد به کاوش در تلاقی‌های هنر، زنان و ​​اسلام هستند.

سرپرست «گروه هنرمندان مساوات» همچنین گفت که عضویت در این انجمن برای شهروندان و ساکنان دائمی اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، هند، پاکستان، سریلانکا، مالدیو و بنگلادش آزاد است.

«عفی نور» یادآور شد که متقاضیان باید در کشور خود مستقر باشند و به طور فعال به تولید آثار هنری بپردازند.

وی افزود: یک برنامه چهار ماهه آنلاین برای هنرمندان طراحی شده است تا فضاهای جدیدی را برای حضور زنان مسلمان در عرصه‌های هنری ایجاد کنند.

به گفته سرپرست «گروه هنرمندان مساوات»، هنرمندان جوان با استفاده از فیلم مستند، هنر تجسمی و داستان‌سرایی خلاق این فرصت را خواهند داشت تا با شبکه‌ای از اساتید مستندساز و نویسنده همکاری کنند تا پروژه های خود را توسعه دهند.

«عفی نور» تاکید کرد که آنچه این هنرمندان تولید می کنند در راستای تلاش های حمایتی از حقوق زنان در آسیا و در کل جهان بر اساس قوانین اسلامی خواهد بود.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.