خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نخستین شماره نشریه «محجوبه» به زبان کردی منتشر شد

نخستین شماره نشریه «محجوبه» با محوریت «زن و خانواده» به زبان کردی از سوی مؤسسه بین‌المللی الهدی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در راستای رویکرد تحولی و توسعه محور مؤسسه فرهنگی،‌ هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نخستین شماره نشریه «محجوبه» به زبان کردی و برای جامعه مخاطبین پهنه جغرافیایی ایران فرهنگی منتشر شد.

این نشریه با محوریت «زن و خانواده» و با مشارکت وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه و اربیل عراق در قالب ۳۰ صفحه مجزا به مدیرمسئولی مهدی فیاضی و سردبیری داود حسن پور تهیه و تولید شده است.

این شماره از نشریه به موضوع محوری «خانواده و بنیان‌های آن در عصر مدرن و چالش‌های کنونی» اختصاص داشته که لزوم همبستگی جهانی در مقابله با فروپاشی خانواده، امنیت ناپایدار خانواده در سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ و دلبستگی در سایه‌سار خانواده از جمله مقالات آن هستند.

همچنین، به موضوعات دیگری چون اصول حاکم بر خانواده از منظر نظام قانون گذاری الهی و چالش‌های پیش روی خانواده در عصر مدرن و راهکارهای برون‌رفت از آن بر مبنای آموزه‌های قرآنی در این نشریه اشاره شده است.

منبع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.