خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دانشگاه لندن میزبان مدرسه تابستانی زرتشتیان می‌شود

مدرسه تابستانی زرتشتیان ۲۰۲۴، دوره‌ی آموزشی دین زرتشت و جایگاه آن در ایران مدرن و معاصر با همکاری دانشگاه برگن نروژ و دانشگاه SOAS لندن برگزار خواهد شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، این دوره ۱۵ واحد را برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در زمینه مطالعات زرتشتیان ارایه می‌دهد. دانشجویان در این دوره فرصتی برای مطالعه دین زرتشت و مبحث «زرتشت در ایران مدرن و معاصر» را خواهند داشت. این مبحث به بررسی تاریخ، اندیشه، فرهنگ و جامعه زرتشتیان در ایران از سده‌ی نوزدهم تا کنون می‌پردازد. به دانشجویان این دوره یک تجربه یادگیری فشرده شامل سخنرانی‌ها، بحث‌ها و کارگاه‌های تعاملی داده می‌شود. این دوره از سوی دانشگاهیان برجسته از نروژ، بریتانیا و ایالات متحده ارایه خواهد شد.

مدرسه تابستانی زرتشتیان ۲۰۲۴، یک‌هفته تمام وقت از ۱۱ تا ۱۶ تیرماه ۱۴۰۳ در دانشگاه SOAS لندن برگزار می‌شود. این دوره هیچ شهریه‌ای ندارد و برای دانشجویان موفق فقط ۴۰ پوند هزینه صدور مدرک دارد. همچنین دارای سه بورسیه تا سقف ۱۰۰۰ پوند برای کمک به هزینه‌های سفر و اقامت است. ظرفیت این دوره محدود است و در صورت تکمیل بسته خواهد شد.

منبع امرداد
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.