خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دخترانی که با پدارنشان ازدواج می کنند!

به گزارش ادیان نیوز، نشریه دیلی میل انگلستان با انتشار خبری تحت عنوان «You are married to the Lord and your daddy is your boyfriend» (یعنی شما با خداوند ازدواج می‌کنید و پدر شما دوست پسر شماست)، از مراسم ازدواج دختر بچه‌های آمریکایی با پدرانشان خبر داد.

در این مراسم دختران با پدرانشان که نماینده خداوند محسوب می‌شوند، ازدواج می‌کنند و دختران بکارت خود را به پدرشان هدیه می‌دهند. پدران نیز متعهد می‌شوند که از آن تا هنگام ازدواج مراقبت کنند.

این مراسم در حال حاضر در ۴۸ ایالت از ۵۰ ایالت آمریکا اجرا می‌شود. در این مراسم دختران با پوشیدن لباس سفید، دست کردن انگشتر عفت، انداختن شال سفیدی بر روی صلیب و رقصیدن با پدر به ازدواج با پدرانشان در می‌آیند.

البته این مراسم هیچ ضمانتی برای بهبود رفتار دختران در بیرون از خانه ندارد. برای حفظ عفت یک انسان، علاوه بر اینکه باید شخص مراقب رفتار خود باشد، جامعه نیز باید به گونه‌ای باشد که افراد به گناه کشیده نشوند. نمی‌توان جامعه را در فساد اخلاقی و بی‌بندوباری آزاد گذاشت، بعد از افراد جامعه تعهد گرفت که در این منجلاب فساد سقوط نکنند. به قول سعدی شیرازی: «چو گِل بسیار شد پیلان بلغزند».

دینی کامل است که برای زندگی فردی و اجتماعی افراد احکام و برنامه‌ریزی داشته باشد. نمی‌توان گفت: «ایمان صرف به مسیح نجات دهنده انسان است و با ایمان به عیسی مسیح انسان تولدی تازه می‌یابد که از هر پلیدی به دور می‌شود»! بلکه برای پاک ماندن زنان و مردان، باید حریم‌های زن و مرد حفظ شود نه اینکه زنان و مردان مسیحی در کلیسا با هر نوع لباسی حضور پیدا کنند و همدیگر را در آغوش کشند و برقصند و بعد دم از پاکی و عفت بزنند.
منبع : ادیان نت

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.