خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

«فلسطین کولا» جایگزین نوشابه‌های تحریمی حامی اسرائیل شد

برند جدیدی از نوشیدنی‌های گازدار به نام «Palestine Cola» با هدف ارائه جایگزینی برای سایر نوشیدنی‌های تحریم شده حامی اسرائیل و همچنین ارسال بخشی از درآمد خود برای حمایت از غزه در سوئد تولید و روانه بازار شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، دو برادر از یک خانواده فلسطینی ـ سوئدی که در مالمو سوئد زندگی می‌کنند، برند جدیدی از نوشیدنی‌های گازدار را به نام «Palestine Cola» فلسطین کولا روانه بازار کرده‌اند. هدف آنها ارائه جایگزینی برای سایر نوشیدنی‌های تحریم شده و همچنین ارسال بخشی از درآمد خود برای حمایت از غزه در میانه تهاجم ویرانگر رژیم اسرائیل است.

این شرکت کاملاً مستقل است و هیچ ارتباطی با سایر تولیدکنندگان نوشابه ندارد. طبق وب‌سایت تولیدکننده، هر گونه مازاد درآمد حاصل از فروش این نوشیدنی پس از سودآوری به سازمان‌های امدادرسانی منتخب که به فلسطینیان نیازمند کمک می‌کنند، اختصاص خواهد یافت.

این شرکت همچنین اضافه کرد که لوگوی روی قوطی نماد درخت زیتون است، زیرا فلسطین از دوران باستان به باغ‌های زیتون شهرت داشته و اکنون نمادی از ارزش برای فلسطین است.

نقش و نگار پایین قوطی نیز نماد «کفیه فلسطینی»(چفیه)، نماد سنتی ملی‌گرایی فلسطین است؛ تور روی قوطی همچنین نماد صنعت ماهیگیری فلسطین و گره‌ها به دلیل اهمیت زیتون در تاریخ خانواده‌های فلسطینی، نماد برگ‌های زیتون هستند.

این نوشیدنی که در حال حاضر تنها با یک طعم عرضه می‌شود اما به‌زودی هفت طعم دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد، این محصول در حال حاضر فقط در مالمو، استکهلم و گوتنبرگ به فروش می‌رسد اما با توجه به اینکه کمپین تحریم تمام برندها و محصولات بین‌المللی که از اسرائیل حمایت می‌کنند، حمایت گسترده‌ای را در فروشگاه‌ها و رسانه‌های اجتماعی به دست آورده است؛ «Palestine Drinks» اعلام کرد که هدف این شرکت این است که نوشیدنی‌های آنها در نهایت در تمام کشورهایی که مردم از پیام آنها حمایت می‌کنند و با فلسطینی‌ستیزی مخالف هستند و نیز در تمام کشورهای جهان در دسترس باشد.

کوکا کولا و پپسی از جمله برندهایی هستند که به دلیل حمایت از رژیم اشغالگر، در کمپین‌های بایکوتی ملت‌های عربی و اسلامی قرار دارند.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.