خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سید ابوالحسن نواب: همه با حضور در راهپیمایی روز قدس، مایه‌ی قوت قلب مجاهدان غزه باشند

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب بنیانگذار دانشگاه ادیان و مذاهب در آستانه روز جهانی قدس عنوان کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس و روز حمایت از فلسطینِ مظلوم نام گرفته است، فرصت دیگری است برای همدلی و همدردیِ صدها میلیون مسلمان روزه‌دار با آرمان آزادی قدس و رهایی فلسطین.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در پیامی به مناسب روز جهانی قدس تاکید کرد: بار دیگر دستان پلید دشمن صهیونیستی که به هیچ حدّومرزی پایبند نیست، به خون برخی از بهترین فرزندان و سرداران این سرزمین، آلوده شد و دربرابر دیدگان جهانیان، پرده‌ی دیگری از گستاخی و پرده‌دریِ این رژیم نامشروع و کودک‌کش به نمایش گذاشته شد.

متن پیام مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

«وَلَمَنِ انْتَصَرَ بَعْدَ ظُلْمِهِ فَأُولَٰئِکَ مَا عَلَیْهِمْ مِنْ سَبِیلٍ»

بار دیگر دستان پلید دشمن صهیونیستی که به هیچ حدّومرزی پایبند نیست، به خون برخی از بهترین فرزندان و سرداران این سرزمین، آلوده شد و دربرابر دیدگان جهانیان، پرده‌ی دیگری از گستاخی و پرده‌دریِ این رژیم نامشروع و کودک‌کش به نمایش گذاشته شد. برای پیروزی و تفوقِ جبهه‌ی مقاومت همین بس که به‌رغم مظلوم‌نمایی‌های امپراطوری‌های رسانه‌ای غرب به‌سودِ صهیونیست‌ها، توانستند چهره‌ی حقیقیِ رژیم اشغالگر را به جهانیان بشناسانند و افکار عمومیِ مردم را در سرتاسر گیتی، متوجهِ سَبُعیت این رژیم بسازند.
اینک با مقاومت مثال‌زدنیِ برادران و خواهران مسلمانِ ما در غزه و علی‌رغم سکوت و بی‌تفاوتیِ بسیاری از دولت‌های اسلامی، فلسطینِ سرافراز می‌رود تا پیچ بزرگ تاریخی‌ای را با موفقیت پشت سربگذارد و راه را برای آزادی سرزمین‌های اشغالی هموار سازد.
در این شرایط حساس و خطیر، وظیفه‌‌ی تک‌تک مسلمانان و بلکه هر انسان آزاده‌ای است که فریاد یالَلمسلمینِ میلیون‌‌ها مسلمانِ محصور و مظلوم فلسطین را اجابت کند و به هر شکلی که می‌تواند یاریگرِ این امت مقاوم باشد.
آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان که به ابتکار آسمانیِ امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه)، روز قدس و روز حمایت از فلسطینِ مظلوم نام گرفته است، فرصت دیگری است برای همدلی و همدردیِ صدها میلیون مسلمان روزه‌دار با آرمان آزادی قدس و رهایی فلسطین.
اینجانب ضمن تسلیتِ شهادت برادر عزیز و بزرگوارم سردار سرلشگر پاسدار محمد زاهدی و سرداران نام‌آور و فداکار سپاه قدس ، به‌نوبه‌ی خودم از مردم قدردان ایران اسلامی، به‌ویژه جامعه‌ی دانشگاهی و حوزوی درخواست می‌کنم با حضور گسترده‌ی خود در راهپیمایی روز قدس، رسالت اسلامی و انسانی خودشان را انجام داده، مایه‌ی قوت قلب مجاهدان و مردم مقاوِم غزه باشند.

سید ابوالحسن نواب
مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب

منبع روابط عمومی دانشگاه ادیان
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.