خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نماینده مسیحیان ارامنه: رئیس جمهور آینده گره کور بازار مسکن را باز کند

نماینده مردم مسیحیان ارامنه شمال کشور در مجلس گفت: اگر دولت و رئیس جمهور آینده هم همانند دولت شهید رئیسی دغدغه حل مشکلات را داشته باشد، گره کور بازار مسکن باز خواهد شد و این بازار پر تلاطم به آرامش مطلوبی خواهد رسید.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، آرا شاوردیان «نماینده مسیحیان ارامنه شمال کشور در مجلس» در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در رابطه با اولویت‌های دولت سیزدهم در حوزه مسکن، گفت: با توجه به هزینه‌های بالای تامین مسکن و نقش پر رنگی که هزینه‌های مرتبط با این حوزه در معیشت خانواده‌ها دارد، دیدگاه و سیاست مدیریت بازار مسکن رئیس جمهور آینده، برای مردم بسیار حائز اهمیت است.

نماینده مردم مسیحیان ارامنه شمال کشور در مجلس عنوان کرد: به دلیل سیاست ‌های نامناسب و گاها جزیره‌ای سالهای گذشته، با کمبود شدید در عرضه مسکن مواجه شدیم، ضمن اینکه نبود نظارت مناسب بر روند معاملات بازار مسکن و مصالح ساختمانی و جولان گسترده دلالان و سفته بازان در کنار نوسانات اقتصادی موجب رشد فزاینده و افسارگسیخته مسکن شد. از این رو در شرایط بحرانی کنونی دیدگاه و برنامه دولت آینده در این حوزه بسیار مهم و تعیین کننده خواهد بود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با توجه به اهتمام و دغدغه‌ای که نمایندگان مجلس در دوره یازدهم داشتند، قوانین کارآمد و موثری مانند قانون جهش تولید مسکن، قانون مالیات بر خانه های خالی و قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها تدوین و تصویب شد که اجرای آن در ساماندهی این بازار پر آشوب تاثیر مثبتی خواهد داشت و اگر دولت آینده هم همانند دولت شهید رئیسی دغدغه حل مشکلات را داشته باشد، گره کور بازار مسکن بازار خواهد شد و این بازار پر تلاطم به آرامش مطلوبی خواهد رسید.

شاوردیان خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که به نظرم در کنار اعلام و سیاست کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در حوزه مسکن می‌تواند مهم و تعیین کننده باشد، وزیری است که برای تصدی وزارت راه و شهرسازی انتخاب می‌شود. از این رو پیشنهاد می‌کنم نامزدها اسامی کابینه خود را پیش از برگزاری انتخابات اعلام کنند تا مردم انتخاب بهتری و دقیق‌تری داشته باشند.

منبع icana
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.