خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سید ابوالحسن نواب: ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه خشم همه‌ آزادی‌خواهان جهان را برانگیخت

در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، حجت الاسلام و المسلمین نواب مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب با صدور پیامی این ترور ناجوانمردانه و بزدلانه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و همه آزدایخواهان جهان تسلیت گفت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب در پی شهادت اسماعیل هنیه به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

«وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ»

شهادت سردار پرافتخار قدس، جناب اسماعیل هنیه، از رهبران حماس، موجی از خشم و اندوه را در دل هواداران جبهه‌ی مقاومت و همه‌ی آزادی‌خواهان جهان برانگیخت. او که در حین شهادت، رئیس دفتر سیاسی حماس و پیش از آن، نخست‌وزیر دولت قانونی حماس در نوار غزه بود، عمری را در خدمت به آرمان‌ مقدس فلسطین و قدس سپری کرد و همه‌ی کیان خود و خانواده‌اش را وقف مقاومت اسلامی نمود.

او فرزند معنوی شیخ احمدیاسین و از ثمرات نهضت جهانی مقاومت اسلامی به رهبری امام‌خمینی (ره) بود که از خط سازش و مداهنه، فاصله گرفتند و به مسیر روشن مقاومت که اینک پرچمدار آن حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) است، پیوستند. جنایت رژیم سفاک صهیونیستی که هم‌زمان هم سردار مقاومت و هم مرکزیت مقاومت در ایران را هدف قرار داد، اقدام بزدلانه‌ی رژیم تا دندان مسلحی است که به‌رغم برخورداری از پشتیبانی بی‌قیدوشرط آمریکای جنایتکار و چند کشور اروپایی، نتوانسته در رویارویی مسلحانه با حماس، طرفی ببندد و ناگزیر دست به این حرکات جنون‌آمیز می‌زند تا شاید با گسترش جنگ، خود را از این باتلاق مرگ‌آفرین بیرون بکشد.

حتماً این اقدام تروریستی با واکنش مناسب جمهوری اسلامی و جبهه‌ی مقاومت روبه‌رو خواهد شد، اما آنچه مهم است این است که نسل و خط سردار شهید قاسم سلیمانی اینک توانسته به خط پایدار و اثرگذار مواجهه با غده‌ی سرطانی صهیونیزم تبدیل شده، پیروزی‌های درخشانی را رقم بزند که دشمن مستأصل را ناگزیر از آفتابی‌کردن چهره‌ی ضدانسانی‌اش بکند.

دشمن صهیونیستی که از منزلت حماس و جهاداسلامی در ایران اسلامی و از استقبال بی‌دریغ رئیس‌جمهور جدید، مجلس شورای اسلامی و همه‌ی قوا و جریان‌های سیاسی ایران اسلامی، به خشم آمده، راهی پیش‌روی خود جز این اقدام تروریستی نیافته است.

اینجانب به نمایندگی از مسئولان و همه‌ی همکاران علمی و اجراییِ دانشگاه ادیان و مذاهب، ضمن مسئلت علو مقام برای سردار جهان اسلام، اسماعیل هنیه، بر حمایت همه‌جانبه‌ی جامعه‌ی علمیِ ایران اسلامی از مقاومت اسلامی تأکید می‌نمایم.

منبع روابط عمومی دانشگاه ادیان
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.