خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نماینده مسیحیان آشوری: نگاه جنسیتی را کنار بگذاریم

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس مطرح کرد: باید بر اساس عملکرد و شایستگی‌های افراد در جامعه، اشخاص را ارزیابی کرد و نگاه‌های جنسیتی نباید در این تصمیم‌گیری‌ها دخالت داشته باشد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، شارلی انویه تکیه، نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگاران، حمایت خود را از فرزانه صادق به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد. وی صادق را فردی شایسته و توانمند برای این مسئولیت دانست و بر اهمیت توانمندی‌های فردی و عملکرد مثبت او تأکید کرد.

انویه تکیه با بیان اینکه انتخاب فرزانه صادق می‌تواند به بهبود وضعیت وزارت راه و شهرسازی منجر شود، از سوابق و عملکرد موفق او یاد کرد و این انتصاب را گامی مثبت برای ارتقای این وزارتخانه دانست.

در واکنش به حواشی مربوط به انتخاب صادق، انویه تکیه تأکید کرد که نباید به دلیل جنسیت، از توانمندی‌های او چشم‌پوشی کرد. وی خاطرنشان کرد که باید بر اساس عملکرد و شایستگی‌های صادق، او را ارزیابی کرد و نگاه‌های جنسیتی نباید در این تصمیم‌گیری‌ها دخالت داشته باشد.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در ادامه با اشاره به سوابق موفق فرزانه صادق، او را فرصتی برای تقویت وزارت راه و شهرسازی دانست. انویه تکیه همچنین خواستار تصمیم‌گیری نمایندگان مجلس بر اساس معیارهای حرفه‌ای و توانمندی‌های صادق شد و ابراز امیدواری کرد که مجلس با توجه به شایستگی‌های او، به این انتخاب رأی مثبت دهد.

منبع sobhemajles
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.