خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کشیش داریاووش عزیزیان: شرکت در مراسم غم و شادی دیگران توصیه تورات است

مسوول کلیسای شرق ارومیه گفت: آیات متعددی در کتاب مقدس در زمینه احترام به همسایه و شرکت در غم و شادی دیگران وجود دارد و در همین راستا برای سومین سال متوالی موکب مسیحیان، ارامنه و آشوریان در مسیر تمرچین راه اندازی شده است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در خلال بازدید جمعی از روحانیون و کشیش‌های روحانیون آشوری و کلیساهای سه گانه مسیحیان ارومیه، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و مسوولان شهرستانی پیرانشهر به سراغ کشیش داریاووش عزیزیان «مسئول کلیسای شرق ارومیه» رفتیم و پای صحبت های او نشستیم. در این بازدید روحانیون ابتدا از از موکب مسیحیان، ارامنه و آشوریان دیدن کردند. سپس به بیان دیدگاه و شرح نظرات خویش پرداختند.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی و سایر کشیشان مسیحی،آشوری و ارامنه همچنین از موکب اهل تسنن که به همت خیّران پیرانشهری دایر شده بود، نیز بازدید کردند.


مسوول کلیسای شرق ارومیه در این زمینه گفت: آیات متعددی در کتاب مقدس در زمینه احترام به همسایه و شرکت در غم و شادی دیگران وجود دارد و در همین راستا برای سومین سال متوالی موکب مسیحیان، ارامنه و آشوریان در مسیر تمرچین راه اندازی شده است.

منبع ایرنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.