خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مؤسس دانشگاه ادیان انتخاب وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را تبریک گفت

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب با تبریک به انتخاب وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، خاطرنشان کرد: صلاحیت‌های علمی و اجرایی و پیشینه‌ی موفق شما در انجام مسئولیت‌های محوله، همگان را به رونق بیش‌ترِ آموزش عالی و صیانت از منزلت و کرامت دانش، دانشجو و دانشگاهی امیدوار ساخته است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در پی انتخاب دکتر حسین سیمایی صراف به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب به ایشان تبریک گفت.

متن پیام مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر حسین سیمایی صراف
وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری
باسلام و احترام،
حسن انتخاب جنابعالی توسط رئیس‌جمهور محترم و أخذ رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی به‌عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را تهنیت گفته، برای شما و همکارانتان در دوره‌ی جدیدِ وزارت، توفیق در خدمت به فرهنگ و دانشِ این سرزمین کهن و پرافتخار را از خدای متعال مسئلت می‌نمایم.
صلاحیت‌های علمی و اجرایی و پیشینه‌ی موفق شما در انجام مسئولیت‌های محوله، همگان را به رونق بیش‌ترِ آموزش عالی و صیانت از منزلت و کرامت دانش، دانشجو و دانشگاهی امیدوار ساخته است.
امیدوارم در دوران وزارت شما، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالیِ غیردولتی نیز به‌دور از تبعیض‌های ناروا، از جایگاه بهتری برخوردار شده، بتوانند باری را از دوش دولت بردارند و در ارتقای سطح علمی این مرزوبوم اقدامات درخوری را انجام دهند.

سید ابوالحسن نواب
مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب

منبع روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.