خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آندو جایزه‌اش را به شهدا تقدیم کرد

به گزارش ادیان نیوز، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران جایزه خود را به شهدای شهر تبریز تقدیم کرد. تیموریان که در مراسم انتخاب برترین‌های لیگ فصل گذشته غایب بود، درباره این تصمیم خود گفت: شنیدم که آقای قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران نمادی را که در آن مراسم به عنوان برترین باشگاه به آنها اهدا شد تقدیم شهدا کردند. من هم قصد دارم همین کار را انجام دهم. چون عمیقا نسبت به شهدای عزیز کشورمان احساس دین می‌کنم. می‌خواستم نمادی را که به عنوان بهترین هافبک به من اهدا شد، تقدیم شهیدان ٨ سال دفاع مقدس شهر تبریز کنم.

وی ادامه داد: از مدیرعامل و سرپرست باشگاه تراکتورسازی می‌خواهم که این نماد را تقدیم موزه شهدای شهر تبریز کنند تا شهیدان بدانند که ما ورزشکاران به یادشان هستیم. وی درباره غیبتش در مراسم برترین‌های فوتبال ایران نیز اظهار داشت: اگر زودتر به من اطلاع می‌دادند، شاید می‌توانستم در مراسم شرکت کنم. اما مسئولان سازمان لیگ روز چهارشنبه هفته پیش درحالی که فقط ٣ روز به برگزاری مراسم مانده بود با من تماس گرفتند که من هم هرچه تلاش کردم نتوانستم گذرنامه‌ام را از مسئولان باشگاه ام‌الصلال قطر دریافت کنم.
منبع : فرقه نیوز

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.