خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

گرفتن اعتراف اجباری در یک کلیسا کشته به جای گذاشت

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از سی ان ان؛ اعضای یک کلیسا در شمال ایالت نیویورک آمریکا برای این که دو برادر را وادار سازند به گناهانشان اعتراف کنند، آنقدر آنها را کتک زدند که یکی از آن دو جان داد و دیگری به شدت مصدوم شد. 
  
برنامه مشاوره معنوی در کلیسای “کلام زندگی” در شهر “نیوهارتفورد” برای هدایت دو جوان به نام های “لوکاس لئونارد” ۱۹ ساله و برادر کوچکترش، “کریستوفر لئونارد” ۱۷ ساله، به جلسه کتک زدن شدید این دو برادر با مشت و لگد بوسیله والدین و خواهرشان، به همراه برخی دیگر از اعضای این کلیسا تبدیل شد که بر اثر آن، برادر کوچکتر کشته شد. 
 
یک جوان در کلیسای آمریکا آنقدر کتک خورد تا جان داد+ تصاویر

یک جوان در کلیسای آمریکا آنقدر کتک خورد تا جان داد+ تصاویر

                                کلیسای کلام زندگی 
“جیمز کانستنتین،” مردی که در همسایگی این کلیسا در نیوهارتفورد زندگی می کند، گفت: این مسئله باعث شوکه شدن تمام مردم محله شده است. وی افزود: من با هرکسی که در این شهر صحبت کرده‌ام، از شنیدن این خبر، به شدت ناراحت و شوکه شده بود. کانستنتین سپس از مقامات قضایی خواست عاملان این جنایت را محاکمه کنند و اجازه ندهند چنین جلسات به‌اصطلاح مشاوره معنوی در این کلیسا برگزار شود. 
یک جوان در کلیسای آمریکا آنقدر کتک خورد تا جان داد+ تصاویر
                شش عضو کلیسا که در قتل نوجوان آمریکایی نقش داشتند
وی افزود: اگر والدین بخواهند فرزندانشان را تربیت یا تنبیه کنند، باید این کار را در خانه و با ملایمت انجام دهند، نه این که به صورت دسته‌جمعی در کلیسا به جان فرزندانشان بیفتند. وی سپس با حالتی تأسف بار گفت: پسری که کشته شد، کلید خانه ما را داشت، زیرا ما به مسافرت رفته بودیم و او از سگ ما نگهداری می‌کرد و به آن غذا می‌داد؛ اما وقتی ما از مسافرت بازگشتیم، خبر قتل او را آن هم به این طرز فجیع شنیدیم. 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.