خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بازداشت خطرناکترین مزدور “اسرائیل” در غزه

به گزارش ادیان نیوز، سایت “المجد الامنی” وابسته به گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس، اعلام کرد که نیروهای امنیتی مستقر در نوار غزه، یکی از خطرناک ترین مزدوران رژیم صهیونیستی را بازداشت کرده اند.
پایگاه خبری “شاشه نیوز” به نقل از المجد الامنی اعلام کرد که بر اساس تحقیات صورت گرفته، (ب.ج)، مزدور ۴۹ ساله، از سال ۲۰۰۴ تا اواسط سال ۲۰۱۵ با سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در ارتباط بوده است.
بر اساس این گزارش، جاسوس بازداشت شده، در این مدت با ۵ افسر سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک)، در تماس بوده و اطلاعاتی درباره همه گروه های مقاومت فلسطین در اختیار آنها قرار داده است.
این گزارش می افزاید، همکاری این مزدور با سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی بیشتر در زمان عقب نشینی اشغالگران از نوار غزه در سال ۲۰۰۵، اوج اختلافات داخلی فلسطینی ها در سال ۲۰۰۷ و زمان تجاوزگری صهیونیست ها به نواز غزه در سال های ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ بوده است.
این جاسوس در اعترافات خود خاطرنشان کرده که زمینه ساز ترور بیش از ۱۰ رزمنده مقاومت فلسطین بوده است به گونه ای که اطلاعات دقیقی درباره مکان حضور این رزمندگان در اختیار افسران شاباک قرار داده و صهیونیست ها تنها پس از چند دقیقه این افراد را هدف قرار داده اند.
وی همچنین عامل هدف قرار گرفتن برخی مساجد، مقرهای پلیس، انبارهای موشک، تونل های زیر زمینی، مکان های انبار سلاح و منازل و خودروهای رزمندگان مقاومت فلسطین در نوار غزه بوده است.
این مزدور صهیونیست ها، اطلاعات فراوانی درباره شماری از گروه های مقاومت فلسطین، اعضا، فعالیت و سلاح های این گروه ها جمع آوری و در اختیار شاباک قرار داده است.
وی همچنین مجموعه ای از اطلاعات مربوط به افکار عمومی نوار غزه درباره رویدادهای این منطقه از جمله محاصره غزه، جنگ های سه گانه، مساله تبادل اسرا و .. را جمع آوری و در اختیار صهیونیست ها قرار داده است.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.