خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برنامه مریم رجوی برای آینده ایران!

 به گزارش ادیان نیوز، معمولاً هنگامی که گروهی در آستانه سقوط و زوال قرار می‌گیرد، بهترین روش برای سرپا نشان‌دادن مقطعی خود و تظاهر به استوار بودن، داد و قال و تقلای تبلیغاتی است. این عمل بی‌شباهت به تقلای فردی نیست که در حال غرق شدن در دریا است.
سیاستی که گروهک تروریستی منافقین برای پنهان نگه‌داشتن حیات نباتی خود مدت‌هاست برگزیده، این‌گونه است. اینجاست که افکار التقاطی و تضاد میان ایدئولوژی گروه و رفتارها، مواضع و سخنان رهبری آن مشخص می‌شود.
«مریم رجوی» سرکرده خودخوانده گروهک منافقین، چندی پیش در مصاحبه با «العربیه» (وابسته به رژیم آل‌سعود)، مدعی شد فردی «دموکرات» است و برنامه‌هایش برای آینده ایران «سکولار» خواهد بود!
سخنان سرکرده منافقین آن‌قدر مضحک بود که صدای مجری العربیه را هم درآورد. به‌طوری‌که مجری مصاحبه با کنایه به «مریم رجوی» گفت: “نام گروه شما برگرفته از مفاهیم دینی است، پس چطور می‌گویید برنامه‌هایتان سکولاری هست؟”. سرکرده منافقین سخن مجری «العربیه» را می‌پذیرد، اما جای تعجب دارد که بر ادعای سکولار بودن گروهک خود پای می‌فشارد.
گرچه پایبندی فرقه رجوی به آیین دست‌سازشان که جز در ظواهر هیچ شباهتی به اسلام ندارد، به باور کسی نمی‌آید، اما آنها در طول سال‌های فعالیتشان در شبه حکومتشان در فرانسه، اشرف و لیبرتی همیشه با تحکم و اجبار به باقی ماندن ظواهر دینی حتی روسری برای زنان در بین اعضا اصرار داشته‌اند.
اساساً آیا می‌توان باور داشت گروهکی که همواره سعی دارد خود را مذهبی نشان دهد، (هرچند که تعریف منافقین از دین بسیار متفاوت با اصل آن باشد)، واقعاً به سکولاریسم باورمند است؟ یا این روشی برای فریب دولت‌های غربی جهت فراهم‌کردن شرایط زندگی در اروپا و آمریکاست!؟
البته اگر کتاب «تبین جهان» مسعود رجوی سرکرده پنهان این گروهک را مرام‌نامه فرقه رجوی بدانیم که همین‌طور هم هست، باید گفت که ادعای سکولار و لیبرال بودن برنامه‌های فرقه رجوی برای حکومت گزافه‌ای بیش نیست.
نکته جالب دیگر، ادعای دفاع از “آزادی بیان” و “حقوق بشر” از سوی سران منافقین است. کسی نیست که نداند، از نخستین گروهک‌هایی که فهم التقاطی‌اش را معیار معرفی کرد و مخالفان اعتقادش را متحجر نامید و لذا به بهانه جهاد با مخالفان دستور ترور آنان را داد گروهک رجوی بود. گروهک تروریستی منافقین با همین افکار التقاطی و نفاق‌آلود خود بیش از ۱۷۰۰۰ از زنان و مردان و کوکان بیگناه ایرانی را ترور کرد و می‌توان ادعا کرد که سابقه این گروهک در اعمال تروریستی و منش بنیادگرایانه به مراتب از القاعده پررنگ‌تر است!
هر کس که با تاریخ گروهک تروریستی منافقین آشنا باشد از این سخنان سرکرده منافقین تعجب خواهد کرد؛ اینکه «مریم رجوی» انتخاب برای آینده سیاسی را بر عهده مردم بداند!، کسی که سالیان سال است بدون برگزاری انتخابات خود را رییس‌جمهور می‌خواند، در حالی که حتی بسیاری از هم‌پالگی‌های روزهای ابتدایی ریاست‌جمهوری خیالی‌اش نیز وی را رها کرده و از فرقه رجوی جدا شده‌اند.
البته دو رویی و نفاق جزئی از ذات منافقین است. به اذعان بسیاری از اعضای جدا شده فرقه رجوی، سران این گروهک در جلسات خصوصی بر همان افکار پوسیده و وحشیانه خود در دهه ۶۰ شمسی که سبب ترور هزاران انسان بیگناه شد تاکید می‌کنند و سخنان غرب‌پسندشان در مجامع اروپایی و آمریکایی تنها تبلیغاتی و ترفندی برای جلب نظر دولت‌های غربی می‌دانند. 
منبع: امپراطوری دروغ
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.