خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فوتبالیست جوان آلمانی مسلمان شد/ عکس

به گزارش ادیان نیوز، بلوم ۲۴ ساله، فوتبالیست مشهور آلمانی، علت گرویدن خود به اسلام را چنین بیان کرد: اسلام به من امید و قدرتی فوق العاده داده است.
بلوم افزود: در چند ماه گذشته بسیار سردرگم بودم و سؤالات زیادی درباره زندگی مرفهی که دارم به ذهنم خطور کرد و شب ها به این سؤالات فکر می کردم بدون اینکه به جواب قانع کننده ای برسم؛ سپس با بسیاری از دوستانم درباره دین گفتگو کردم، و کتاب های دینی خواندم و در سایت های اینترنتی نیز به بحث و تحقیق پرداختم؛ و سرانجام به این باور ثابت (دین اسلام) که هم اکنون معتقد به آن هستم، رسیدم.
بلوم در مصاحبه با نشریه بیلد گفت:” چندی پیش وارد یک مسجد شدم و بلافاصله منقلب شدم. اتفاقی در درون من رخ داد بطوریکه می خواستم بیشتر از اسلام بدانم. در نهایت تصمیم گرفتم مسلمان شوم و حالا احساس می کنم قدرتمندتر از گذشته هستم. اسلام دین امید و قدرت است. پیش از گرویدن به اسلام، نمی دانستم به کجا تعلق دارم و آشفته و بی نظم بودم.نماز خواندن روحم را به آرامش می رساند. وقتی والدینم را از تصمیمم مطلع کردم، در ابتدا ترسیدند. حالا ۵ بار در روز نماز می خوانم و از غذای حلال نیز استفاده می کنم.”
گفتنی است، این بازیکن جوان که جولای گذشته به نورنبرگ در بوندسلیگای ۲ پیوست، بلافاصله دچار مصدومیتی شدید شد و پزشکان اعلام کردند که او ۶ ماه از میادین به دور خواهد ماند.

منبع: ابنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.