خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

به کمپین “حمایت از مهسا” بپیوندید

به گزارش ادیان نیوز، کمپین “حمایت از مهسا” با هدف حمایت از آسیب دیدگان فرقه انحرافی عرفان حلقه و نقد و بررسی فرادرمانی و گزارش آسیب ها و پیگیری حقوق آسیب دیدگان راه اندازی شده است.
مهسا دختر جوان دانشجویی است که به امید درمان سردرد های مزمن خود، به سفارش یکی از مسترهای این فرقه تن به فرادرمانی داد ولی متاسفانه پس از استفاده از این روش نه تنها سردردهایش بهبود نیافت بلکه در اثر تشنج های متناوب ناشی از اتصال حلقه از گردن فلج شده و روز به روز حالش وخیم شد، بطوری که اکنون پس از دوسال از این واقعه مهسا علاوه بر فلج کاملل، قدرت تکلم، بلع و … را از دست داده و تاکنون پزشکان قادر به درمان او نبوده اند.

وضعیت مهسا بعد از اتصالات فرقه انحرافی عرفان حلقه

وضعیت مهسا بعد از اتصالات فرقه انحرافی عرفان حلقه

در اهداف این کمپین آمده است: همه ما ضمن حمایت از مهسا و تمام آسیب دیدگان مظلوم حلقه از همه مسولین و دست اندرکاران، خواستار پیگیری حقوق مادی و معنوی آسیب دیدگان هستیم و تا احقاق کامل حقوق این عزیزان به تلاش خود ادامه خواهیم داد.
گفتنی است مهسا تنها آسیب دیده ناشی از اتصالات این فرقه انحرافی نیست و هم اکنون تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان درگیر عواقب ناشی از ورود به این فرقه انحرافی هستند.
برای پیوستن به این کمپین تلگرامی از طریق لینک زیر اقدام کنید
# حمایت از مهسا
منبع: فرقه نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.