خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

خشم مجری شبکه صهیونیستی از مسلمان شدن خانواده مسیحی

به گزارش ادیان نیوز، در یکی از تازه‌ترین برنامه‌های پخش شده از شبکه ماهواره‌ای “هفت”، فردی که به همراه خانواده خود از مسیحیت به اسلام روی آورده بود، با این شبکه تماس گرفت و ماجرای مسلمان شدنشان را شرح داد.
به گفته وی، خانواده‌اش که از مسیحیان ارمنی بوده‌اند، پس از پی بردن به حقانیت اسلام و از روی بینش و آگاهی آخرین دین آسمانی را پذیرفته و مسلمان شده‌اند.
این شخص که بنا به اظهار خودش به‌مدت چهار سال از عوارض ناشی از تصادف در جاده چالوس رنج می‌برده و در مسیحیت موفق به گرفتن شفا نشده بود، با حضور در هیئات عزاداری امام حسین(ع) و با توسل به حضرت ابالفضل‌العباس(ع) بهبودی کامل خود را بازیافته است.
شهادت مسلمان شدن این خانواده ارمنی از زبان یکی از اعضای خانواده، آن چنان به مذاق “هرمز شریعت” مجری برنامه تلخ آمد که این بخش را برای میهمان انگلیسی‌زبان برنامه ترجمه نکرد.
علاوه بر این “هرمز شریعت” که نتوانسته بود عصبانیت خود را پنهان نگه دارد، به هم‌وطنان ارمنی نیز توهین‌های نابجایی کرد و گفت: “ارمنی بودن به معنی مسیحی بودن نیست و هر مسیحی‌زاده‌ای مسیحی نیست” و به نوعی آن‌ها را از دایره مسیحیت مورد قبول خودش بیرون خواند.
نکته جالب توجه در فرافکنی مجری کم‌سواد شبکه مسیحی “هفت” آن بود که او شفا دادن را ملاک ایمان آوردن نمی‌دانست؛ در حالی که روزانه و به دفعات ادعای شفا دادن افراد توسط حضرت عیسی مسیح(ع) با هدف تلقین به مخاطبین تکرار می‌شود.
بر اساس گزارش رهپویان هدایت، “هرمز شریعت” که به همراه رفقای سودجوی دیگرش پس از اختلاف با گردانندگان شبکه ماهواره‌ای “محبت”، شبکه مسیحی “هفت” را راه‌اندازی کردند، با بدعت‌های مختلف موجبات اعتراض مسیحیان واقعی را فراهم کرده‌اند.
در یکی از این موارد که ویدئوی آن در شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر شد، فردی مسیحی به رفتار “هرمز شریعت” و دیگر مجریان این شبکه در موقع “به اصطلاح دعا کردن” اعتراض و او نیز به صراحت اعلام کرد که “سنت‌ها باید شکسته شود.”
مخاطب مسیحی برنامه دست به گردن گذاشتن مجریان برنامه را خلاف کتاب مقدس می‌دانست و از این‌رو “شریعت” وادار به واکنش انفعالی و پذیرفتن تلویحی کارهای خلاف کتاب مقدسی خود شد.
البته باید افزود “هرمز شریعت” و گردانندگان شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحی که معمولا سواد الهیاتی و تحصیلات دینی ندارند، تنها از روی ارتباطات خاص پشت پرده شبکه‌های به ظاهر مسیحی راه انداخته و به تبلیغ مسیحیت صهیونیستی مشغول هستند و اشتباهات مکرری را مرتکب می‌شوند.
آن‌چه در این شبکه‌ها تبلیغ می‌شود، در حقیقت برداشتی نامناسب و نادرست از کتاب مقدس است که تمامی زندگی را در خوشی‌های زودگذر و گناه‌آلود معرفی می‌کنند.
می‌توان گفت فرقه مسیحیت صهیونیستی با در اختیار داشتن رسانه‌ها و مؤسسات اجتماعی بسیار زیاد، تنها رهاوردی که برای مسیحیت راستین داشته، “بی‌اعتباری و ارزش‌زدایی” به بهانه جذب افراد جدید بوده و باید آن را مایه ننگ این دین ابراهیمی دانست.
 خاطرنشان می‌کند مسیحیتی که امروزه به مردم ارائه می‌شود، فرقه‌ای ساخته دست بشر و در تضاد با کتاب مقدس و عقاید مسیحیان اولیه است و از این‌رو به‌جز جذب اندک افراد بی‌قید که دنبال مقاصد دنیوی هستند، تاکنون موفقیتی نداشته است. 
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.