خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کلاهبرداری میلیاردی مستر حلقه از اعضای این فرقه

به گزارش ادیان نیوز، در پی تحرکات فرقه انحرافی عرفان حلقه به بهانه درخواست آزادی سرکرده فرقه و تعیین وثیقه از سوی قوه قضاییه برای آزادی موقت او تا تکمیل تحقیقات بیشتر، مسترهای این فرقه با درخواست از هواداران برای جمع‌آوری پول و تهیه وثیقه و کمک به خانواده طاهری فعالیت خود را شروع کردند.
در این میان یکی از اعضای اصلی فرقه به نام «ح.ن» مسئولیت جمع‌آوری پول را برعهده می‌گیرد. این فرد با فریب مسترها و شاگردان طاهری، درحالی‌که وثیقه تعیین‌شده حدود نهصد (۹۰۰) میلیون تومان بوده است با مخفی کردن این خبر بیش از چهار میلیارد تومان پول از اعضای این فرقه جمع آوری کرده و بدون پرداخت به خانواده یا وکیل طاهری، متواری شده است.

«ح.ن» در کنار سرکرده این فرقه محمدعلی طاهری
«ح.ن» در سال ۹۳ نیز پس از انتشار خبر کذب کشته شدن طاهری در زندان پس از خریدن قبری در امامزاده ای در کرج برای سرکرده این فرقه، قبرهای اطرافش را به قیمت گزاف به مسترها و شاگردان طاهری فروخته بود.

قبر خریداری شده برای محمدعلی طاهری توسط مسترهای حلقه!
وی همچنین به اتهام توهین به مقدسات از سوی دادگاه به پنج سال حبس محکوم‌شده است.
گزارش های رسیده حاکی از آن است که گروهی دیگر از مسترهای این فرقه با مناسب دیدن فضای موجود به این بهانه مشغول اخاذی از اعضای ساده لوح این فرقه هستند.
منبع: فرقه نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.