خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آیا سلحشور ترور بیولوژیکی شده است؟

به گزارش ادیان نیوز، موضوع مسمومیت یا همان “ترور بیولوژیکی” فرج الله سلحشور از ابتدای انتشار خبر بیماری وی در محافل مختلف شنیده می شد اما روز دوشنبه، ۲۳ فروردین ماه، اشاره گذرای سردار ابراهیم جباری، فرمانده سپاه ولی امر، در مراسم بزرگداشت مرحوم سلحشور، اولین خبر رسمی در این زمینه بود.سردار جباری در این مراسم گفته بود: احتمال مسمومیت مرحوم سلحشور توسط سرویس های اطلاعاتی بیگانه وجود دارد.
همین سخنان، خبرنگار ما را کنجکاو کرد تا پیگیر موضوع ترور بیولوژیکی سلحشور شود؛ لذا طی تماسی با یکی از کارگردانان متعهد سینمای کشورمان که سالها با مرحوم سلحشور معاشرت داشت، نظر او را در این باره جویا شد.
جمال شورجه در پاسخ به این سوال گفت: از همان ابتدای بیماری حاج فرج، دکترها به ترور بیولوژیکی او مشکوک بوند؛ چرا که این بیماری، بدون علایم قبلی و نشانه های اولیه، یکباره به سراغ مرحوم سلحشور آمد.
ترور بیولوژیکی فرج‌الله سلحشور قطعی است
این کارگردان سینمای کشورمان ادامه داد: خود مرحوم سلحشور چندین بار در جمع های کوچک اطرافیان و نزدیکانش گفته بود که “بنده را مسموم کرده اند”.
وی با اشاره به حضور برخی کارشناسان مسایل بیولوژیکی در دفتر محل کار مرحوم سلحشور، تاکید کرد: اگرچه جلساتی که میان این دوستان با آن مرحوم برگزار می شد، اکثرا محرمانه و بدون حضور افراد انجام می گرفت، اما همین رفت و آمدها نشان می داد که اتفاقات خاصی در وضعیت سلامت ایشان رخ داده است.
شورجه با اشاره به سبک زندگی صهیونیست ها، اظهار داشت: از قوم بنی اسرائیل هیچ کاری بعید نیست؛ از سحر و جادو گرفته تا ترور فیزیکی و بیولوژیکی. وقتی به این راحتی و به صورت مستقیم هرکس را که بخواهند، با ترور فیزیکی و گلوله از پای درمی آورند، آیا در ترور بیولوژیکی و تحمیل مسمومیت غذایی به افراد شاخص، ابایی خواهند کرد؟
این کارگردان سینما البته یادآور شد که مرحوم سلحشور، براساس تعالیم رسیده از قرآن و روایات، همیشه پادزهرهایی جهت مقابله با سحر و جادو به همراه داشتند اما متاسفانه در ماجرای مسمومیت، نقشه دشمنان پیاده شد و من معتقدم که ایشان را ترور بیولوژیکی کردند.
وی البته به این موضوع نیز تاکید کرد که به لطف الهی و علیرغم اینکه دکترها در روزهای نخست بیماری مرحوم سلحشور از زنده ماندن ایشان در زمان ۶ ماه خبر داده بودند، این کارگردان ارزشی کشورمان توانست نزدیک به ۴ سال در برابر بیماری تحمیلی مقاومت کرده و ماموریت خود که نگارش کامل فیلمنامه حضرت موسی(س) بود، را به پایان برساند.
شورجه اشاره ای هم به اظهارات مرحوم فرج الله سلحشور داشت که گفته بود: “بعد از ساخت و نمایش فیلم حضرت موسی(س)، صهیونیسم بین الملل قطعا نابود خواهد شد”.
بخش پایانی گفت و گوی خبرنگار ما با جمال شورجه به وضعیت فیلم حضرت موسی(س) پس از رحلت شهادت گونه مرحوم سلحشور بازمی گردد که وی در این باره گفت: بنده برای ادامه راهی که حاج فرج عزیز آغازگر آن بودند، اعلام آمادگی کردم اما متاسفانه همگان می دانند که در صداوسیما تفکرات مختلفی نسبت به فعالیت فرهنگی اینچنینی وجود دارد، به هرحال در تلویزیون، امثال بنده دارای موافقان و مخالفانی هستیم که باید دید سرانجام کار چه خواهد شد.
وی تاکید کرد: نکته مهمی که دغدغه ای اصلی اینجانب است، این است که فیلم حضرت موسی(س) باید کاملا منطبق بر فیلمنامه ای که مرحوم سلحشور زندگی خود را پای آن گذاشت، ساخته شود و اگر قرار باشد در نهایت فیلمی به نمایش درآید که آن فیلمنامه منطبق بر قرآن و روایات را دستخوش تغییرات و اعمال سلیقه های مختلف کند، بهتر آن است که اصلا چنین فیلمی ساخته نشود.
این کارگردان سینما و تلویزیون در پایان اظهار امیدواری کرد همان دغدغه ای که مرحوم سلحشور برای نوشتن دقیق فیلمنامه داشتند، برای کارگردانی که برای ساخت آن انتخاب خواهد شد، نیز موضوعیت داشته باشد.
لازم به ذکر است در موضوع ترورهای بیولوژیکی تاکنون از سید عبدالعزیز حکیم در عراق و شهید دکتر سعید کاظمی آشتیانی ، رییس پژوهشکده‌ رویان، به عنوان ۲ تن از معروفترین قربانیان این اقدام ضدبشری یاد می شود.
رژیم صهیونیستی انواع سلاح‌های بیولوژیک غیرمتعارف را تولید و مورد آزمایش قرار می‌دهد و از آنها برای ترورهای آرام چهره های شاخص مخالف خود استفاده می‌کند. مرکز این رفتار ضدانسانی که یکی از سری‌‌ترین مراکز امنیتی رژیم صهیونیستی است، در شهر “ریشون لیژن” در جنوب شرق تل‌آویو، تحت تدابیر امنیتی و نظامی شدید قرار دارد.
منبع: سراج ۲۴
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.